خبرگزاری کار ایران

کپی فولاد از سپاهان و تراکتور؟ / در آستانه رونمایی از جانشین جدید نکونام

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۱۲۴

احتمال انتخاب سرمربی جدید خارجی در فولاد افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فولاد خوزستان بعد از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استعفای ناگهانی جواد نکونام سرمربی خود روبه رو شد.

از آنجا که اردوی فولادی‌ها در قطر برپا بود و فاصله کمی تا بازی الهلال باقی مانده بود، حمید رجبی به عنوان سرمربی موقت اعلام شد.

بعد از بازگشت به ایران و در حاشیه مراسم استقبال در فرودگاه، اگر چه مدیران فولاد گفتند که با رجبی تا پایان فصل بیست و دوم ادامه خواهند داد اما رجبی گفت که با وی صحبتی نشده است. 

مجدداً در ساعات پایانی شب رادکیا مدیرعامل باشگاه فولاد صحبت دیگری انجام داد و مشخص شد این باشگاه به گزینه‌های دیگر هم فکر می کند. 

با این اوصاف به نظر می‌رسد که باشگاه فولاد به دنبال انتخاب سرمربی جدید برود. با اینکه صحبت از گزینه‌هایی چون علیرضا منصوریان، سیروس پورموسوی، دراگان اسکوچیچ و ... بود اما احتمال زیاد یک مربی خارجی بزرگ برای این تیم انتخاب شود. به ویژه که پیش از این مورایس و خمس عملکرد قابل توجه‌ای در لیگ داشتند و هواداران فولاد هم درخواستی مشابه دارند.

نباید فراموش کرد که با حذف فولاد از لیگ قهرمانان آسیا و از دست دادن قهرمانی لیگ برتر، این تیم بدون دغدغه می‌تواند 9 بازی لیگ برتر را به فرصت ارزیابی سرمربی خارجی و شناخت او از فوتبال ایران اختصاص دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز