خبرگزاری کار ایران

سجادی: کسی جرأت تعلیق ورزش ایران را ندارد/ به‌خاطر چشم‌ و هم‌چشمی بازیکن ۲۰۰ میلیون یورویی گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۴۲

وزیر ورزش و جوانان شایعات مربوط به تعلیق ورزش ایران را تکذیب کرد و گفت که کسی در دنیا جرأت چنین کاری را ندارد.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در اختتامیه گردهمایی مدیران، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور که در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه ایران 430 کرسی بین‌المللی در دنیا دارد، اظهار داشت: تعلیق ورزش ایران صحت ندارد و هیچ‌کس هم در دنیا جرأت چنین کاری را ندارد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توفیقات کشور ما در ورزش با اعتبار 20 میلیون دلار اتفاق افتاده است، گفت: با این وجود یک کشور، با چشم و هم چشمی یک فوتبالیست می‌آورد و برای آن 200 میلیون یورو هزینه می‌کند که کار بزرگی نیست.

سجادی با ابراز اینکه آنها اگر توانایی دارند با این اعتبارات کار کنند و نتیجه بگیرند، افزود: اینکه از جای دیگر دنیا با هزینه‌های هنگفت ورزشکار بیاورند که کار مهمی نیست.

وی با بیان اینکه از میزبانی استان کرمان قدردانی می‌کنیم و اقدامات بسیار خوبی در این همایش به میزبانی مردم کرمان انجام شد، گفت: مدیران ورزش و جوانان کشور مدیران آینده سازی در کشور هستند و بدانند که باید از فرصت مدیریتی که در اختیار دارند برای خدمتگزاری به مردم استفاده لازم را ببرند.

سجادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی افزود: الگوی مدیریتی حاج قاسم یک الگوی موفق برای خدمت به مردم در نظام مقدس اسلامی است.

وی با بیان اینکه بازی‌های آسیایی یک شاخص ارزیابی است و باید تمام همت و تلاش خود را برای موفقیت در این بازی‌ها بگذاریم، ادامه داد: مدیران استان‌ها باید کشف استعدادهای ورزشی را در اولویت برنامه‌های خود بگذارند و تمرکز وزارت ورزش بر بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و موفقیت در این بازی‌ها است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه باید از قهرمانان ورزشی تجلیل کرد و از ظرفیت و تجربه آنها برای توسعه ورزشی هر استان استفاده کنیم، بیان کرد: 14 هزار هیئت ورزشی در سطح کشور وجود دارد که از این ظرفیت باید برای کشف استعدادها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مردمی بودن و ساده‌زیستی در این دولت اهمیت دارد و مدیر دولت سیزدهم باید همیشه در دسترس مردم و پای کار باشد، گفت: مدیریت دارایی‌ها و مولدسازی برای ما اهمیت دارد و مدیران ورزشی در استان‌ها حتما این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند و تکلیف قانونی آنهاست.

سجادی با ابراز اینکه با واگذاری و اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی مخالف هستیم، افزود: در برخی موارد دیده شده که در مدت اجاره ملک ورزشی فرسوده هم شده و پس دادند.

وی با بیان اینکه شایسته نیست که هیئت‌های ورزشی ما به بهای گزاف سالن اجاره کنند و ما سالن‌های ورزشی را با کمترین قیمت به بخش خصوصی اجاره بدهیم، ادامه داد: خصوصی‌سازی این نیست که آنچه را که خودمان نیاز داریم اجاره بدهیم و بعد خودمان به دنبال کرایه سالن باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مدیران از ظرفیت‌های بودجه در ابعاد مختلف برای توسعه فضاهای ورزشی در کشور استفاده کنند، گفت: خواسته رئیس جمهور، اقتصاد ورزش است بدون آنکه ورزش را برای مردم گران کنیم، از این ظرفیت برای توسعه بهره ببریم.

برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری گردهمایی مدیران، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور در استان کرمان، اظهار داشت: هشت کارگروه آموزشی تخصصی در این گردهمایی برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مباحث بودجه‌ای و ذیحسابی و مولدسازی از جمله این کارگروه‌ها بود، افزود: توانمندسازی مدیران در حوزه‌های مختلف هدف اصلی این همایش در سه روز اخیر بود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: کرمان با وجود تمام ظرفیت‌هایی که دارد با کمبود امکانات و فضای ورزشی روبه‌رو است؛ توسعه ایجاد شده نامتوازن بوده و در شرق و جنوب استان کرمان کمبود فضاهای ورزشی بسیار زیاد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز