خبرگزاری کار ایران

گولسیانی: هواداران پرسپولیس چیزی جز قهرمانی نمی‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۷۱

بازیکن پرسپولیس گفت: نه رازی در کار نیست. من بهترین نمایشم را ارائه می‌دهم. با قلبم بازی می‌کند. خداوند مرا نگاه می‌کند و کمکم می‌کند.

به گزارش ایلنا، گئورگی گولسیانی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: مقابل تیمی سخت به برتری رسیدیم. خوشحالیم که از این مرحله عبور کردیم. به به خاطر احترام به تیم سابقم من خوشحالی نکردم. آن‌ها تیمی عالی بودند ولی من خوشحالم که بازیکنان ما تلاش خودشان را به نمایش گذاشتند و توانستیم از این مرحله عبور کنیم. بازی کردن در نقش جهان حس خوبی داشت. من 3 سال در اینجا بازی کردم. جو خیلی خوبی دارد.

گولسیانی در خصوص اینکه گل‌های مهمی در این فصل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و توانسته مقابل استقلال و سپاهان 2 بار گلزنی کند، اظهار داشت: نه رازی در کار نیست. من بهترین نمایشم را ارائه می‌دهم. با قلبم بازی می‌کند. خداوند مرا نگاه می‌کند و کمکم می‌کند. من خوشحالم که به تیمم کردم.

وی در خصوص اینکه آیا به صدر جدول لیگ برتر بازمی‌گردد، گفت: لیگ برتر برای ما بسیار مهم است. ما باید انگیزه خودمان را تقویت کنیم. برای بازی بعدی باید 3 امتیاز بعدی را کسب کنیم. ما امتیاز‌های زیادی از دست دادیم و 10 بازی مانده و باید متمرکز کنیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص درگیری با علی‌نژاد اظهار داشت: نه، اواخر بازی بود. من همیشه به همه بازیکنان احترام می‌گذارم. او پای من را لگد کرد و من از او پرسیدم که چرا به پای من ضربه زدی. من همیشه بازی منصفانه انجام می‌دهم و همواره به بازیکنان حریف احترام می‌گذارم. من به خاطر این ویژگی از سایر بازیکنان چنین احترامی را تقاضا می‌کنم.

گولسیانی در خصوص ادامه فصل اظهار داشت: من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. اگر بهترین توانمان را ارائه دهیم، می‌توانیم قهرمان شویم.

وی در رابطه با هواداران اظهار داشت: آن‌ها هوادارانی خاص هستند و امروز هم ما را حمایت کردند. برای همین ما گزینه دیگری جز قهرمانی نداریم. آن‌ها نتیجه دیگری را از ما قبول نخواهند کرد. ما باید قهرمان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز