خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال| پاس و اسماعیل‌نژاد تسلیم نشدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۸۷۲

تیم پاس گرگان با شکست هورسان رامسر در دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان، رقابت دو تیم برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی را به مسابقه سوم کشاند.

به گزارش ایلنا، دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان از امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) آغاز شد و با چهار دیدار در مدت دو روز به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این مرحله تیم‌های پاس گرگان و هورسان رامسر در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم هورسان در دور رفت سه بر دو به پیروزی رسیدند و برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی تنها یک برد دیگر نیاز داشتند.

شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان در این مسابقه سه بر دو هورسان را شکست دادند تا از نظر برد یک بر یک مساوی شوند و رقابت دو تیم برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی به مسابقه سوم کشیده شود.

هورسان        23      25      16      25        18

پاس گرگان   25      22      25       21        16

400 تماشاگر شاهد جدال دو تیم پاس و هورسان در سالن فدراسیون والیبال تماشاگر این مسابقه بودند.

حسین پورکاشیان و اسماعیل صباغ ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که به مدت 154 دقیقه طول کشید.

کیوان عابدزاده، محمد عشق‌دوست و مرتضی اکرمی نیز قضاوت این مسابقه را به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک برعهده داشتند.

مسابقه سوم دو تیم هورسان رامسر و پاس گرگان روز پنج‌شنبه چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز