خبرگزاری کار ایران

مطهری: سعی کردم با استعفایم به نساجی کمک کنم/ رابطه‌ام با مالک نساجی دلی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۴۴۲

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید آن روز واقعا از شکست ناراحت بودم و گفتم شاید بتوانم با استعفای خودم به تیم کمک کنم که از سوی باشگاه پذیرفته نشد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی نساجی مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:قبل از هر چیز وظیفه خودم می‌دانم صمیمانه از آقای حدادیان مالک ، آقای سیف‌الله‌پور مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران تشکر کنم که در یک هفته اخیر از من حمایت کردند. هرگز این حمایت‌ها را فراموش نکرده و قول می‌دهم تا آخرین نفس برای موفقیت نساجی بجنگم و بازیکنانم هم بجنگند.

وی در خصوص تکرار فینال جام حذفی فصل گذشته نیز تصریح کرد: فینال سال گذشته یک بازی دیگر بوده و الان یک بازی دیگر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است. یک بازی تک حذفی که هر تیمی کمتر اشتباه کند برنده خواهد شد. آلومینیوم اراک هم با مهدی رحمتی نتایج بسیار خوبی گرفته و تیم قابل احترامی است. ما هم نساجی هستیم و می خواهیم به ماجراجویی خود در جام حذفی ادامه دهیم. تلاش می‌کنیم بهترین نسخه نساجی در فصل جاری را ارائه بدهیم. 

سرمربی نساجی مازندران در پایان در مورد استعفای خودش پس از بازی با مس کرمان نیز تصریح کرد: رابطه من و مالک و مدیران نساجی دلی است. آن روز واقعا از شکست ناراحت بودم و گفتم شاید بتوانم با استعفای خودم به تیم کمک کنم که از سوی باشگاه پذیرفته نشد اما در همین تصمیم هم خیلی درس‌ها گرفتم. خیلی مسائل را درک کردم و حالا با استعانت از خدای متعال، حمایت مالک و مدیران باشگاه و تلاش بچه‌ها می‌خواهیم در 10 بازی باقی مانده لیگ و جام حذفی بجنگیم. از این به بعد همه ما از من سرمربی گرفته تا پشتیبانی و تدارکات زحمتکش تیم، سرباز جان نثار نساجی مازندران هستیم. همین!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز