خبرگزاری کار ایران

صدور آرای کمیته وضعیت/2 باشگاه دسته اولی محکوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۰۳

کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده مختلف اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، با توجه به شکایت سهراب پل گردنی از باشگاه دریا کاسپین بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیونر یال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت جواد آقایی پور از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 49 میلیون و50 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت باشگاه شهرخودرو از حسام پورهاشم-بازیکن ذوب آهن، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت علیرضا آبسالان از رشید مظاهری-بازیکن سپاهان، کمیته وضعیت با توجه به اینکه خواهان (علیرضا آبسالان) فاقد مجوز رسمی نقل و انتقالات واسطه گری از فدراسیون فوتبال است، دعوی خواهان را مردود اعلام کرد.

*در پرونده شکایت فراز لفظی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه پرداخت مبلغ 560 میلیونر یال بابت اصل خواسته و مبلغ 12 میلیون و 208 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد . همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 200 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز