خبرگزاری کار ایران

باشگاه استقلال: رای انضباطی بازی مس و استقلال اشتباه تایپی دارد/ در حق ساپینتو اجحاف صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۶۱۷

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص آخرین روند پیگیری پرونده انضباطی مربوط به ساپینتو، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال صبح امروز و به منظور دفاع از حقوق ریکاردو ساپینتو سرمربی این باشگاه، جلسه‌ای را با اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در محل کمیته انضباطی برگزار کرد که موارد ذیل، در همین خصوص به اطلاع هواداران گرامی می‌رسد:

۱- با اعلام ریاست کمیته انضباطی، در حکم صادره در خصوص دیدار با مس کرمان، اشتباه تایپی رخ داده و محرومیت سرمربی استقلال به دلیل اتفاقات بازی با مس، قابل اعتراض و رسیدگی در کمیته استیناف است.

۲- باشگاه استقلال کلیه مدارک و اسناد خود در خصوص اتفاقات بازی با پیکان از جمله الفاظ استفاده شده توسط سرمربی این تیم که دلیل اصلی شروع اتفاقات حاشیه‌ای بود، توضیح در خصوص تفاوت‌های فرهنگی، موارد مشابه بیان شده توسط سایر سرمربیان خارجی که در ایران حضور داشته‌اند و … را به اعضای کمیته انضباطی ارایه کرد که این موضوع توسط ارکان قضایی فدراسیون بررسی خواهد شد. ضمن این که باشگاه استقلال نسبت به آرا‌ صادر شده در خصوص دیدارهای مس و پیکان معترض است و اعتقاد راسخ دارد در حق سرمربی این تیم اجحاف صورت گرفته است. بنابراین با ارایه اسناد و دفاعیات، پرونده مذکور را در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پیگیری خواهد کرد.

۳- یکی دیگر از موارد مورد سوال در فوتبال ایران، اتفاقات رخ داده و جملات بیان شده در کنفرانس خبری دیدار تیم‌های دیگری بود که با وجود توهین و الفاظ استفاده شده توسط سرمربی یک تیم، هیچ رایی در خصوص آن صادر نشد که این مساله سوالات بسیاری را برای جامعه فوتبال به وجود آورد. جالب این که آن مسابقه چندین روز پیش از مسابقه استقلال و پیکان برگزار و رایی در مورد آن صادر نشد اما بلافاصله پس از مسابقه استقلال، کمیته انضباطی اقدام به صدور رای کرد! با توضیحات ارایه شده توسط اعضای کمیته انضباطی، گویا تا زمان آن مسابقه، مشخص نبوده که آیا رسیدگی به کنفرانس‌های خبری پس از مسابقات، در اختیار کمیته اخلاق بوده یا انضباطی. پس از بازی مذکور هم قرار شده تا آن تاریخ، کنفرانس‌های خبری در اختیار کمیته اخلاق باشد و پس از آن، در حیطه کاری کمیته انضباطی باشد که به همین دلیل کمیته انضباطی در خصوص کنفرانس خبری دیدار با پیکان اعلام رای کرد. البته که باشگاه استقلال به دلیل این تفاوت و تناقض در برخورد با مربیان، به این موضوع به شدت معترض است.

۴- با توجه به اجحافی که در حق ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال انجام شده، باشگاه استقلال به طور جدی و با همه توان و استفاده از کلیه ظرفیت‌های قانونی، از سرمربی خود دفاع میکند. باشگاه استقلال علاوه بر پیگیری این پرونده در کمیته استیناف، خواستار برخورد یکسان ارکان قضایی فدراسیون فوتبال، با همه مربیان لیگ برتر است. باشگاه استقلال تمام قد در کنار ریکاردو ساپینتو قرار دارد و ضمن اعلام حمایت کامل و همه جانبه از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان، همراه هواداران عزیز خود که به راستی یار دوازدهم استقلال در کلیه میادین هستند، به سمت موفقیت و کسب بهترین نتایج پیش می‌رود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز