خبرگزاری کار ایران

استقلال با ساپینتو قهرمانی حذفی را می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۱۷

استقلال با هدایت ساپینتو در اندیشه گرفتن جام حذفی است.

به گزارش ایلنا، بازی‌های لیگ برای استقلال از نهم اسفندماه دوباره از سر گرفته می‌شود و در این بین اما استقلال یک بازی در جام حذفی خواهد داشت. استقلال این بار باید یکم اسفند به مصاف تیم ملوان برود، انزلی‌چی‌ها در لیگ با چهار گل از استقلال شکست خوردند اما نمی‌خواهند در جام حذفی بازنده مطلق باشند و می‌آیند تا برای استقلال دردسر درست کنند. استقلالی‌ها هم که راه بردن حریفان را خیلی خوب بلد شده‌اند نمی‌خواهند به تیم حریف باج بدهند و از همین حالا خودشان را برنده می‌دانند.

شاگردان ساپینتو در لیگ برتر توانستند کاملاً متفاوت عمل کنند. اولین تفاوت استقلال دور برگشت به نسبت استقلال دور رفت استفاده از موقعیت‌هاست که موجب به جا گذاشتن یک رکورد جالب از سوی این تیم شده است. استقلال دور رفت بازی‌ها را با 15 گل در 15 بازی به پایان رساند و این یعنی معدل یک گل زده در هر بازی! اما آبی‌ها در دور برگشت تا به این جای کار و در 5 بازی 13 گل زده‌اند اما جدا از این مسأله نکته جدیدی که آبی‌ها خوب یاد گرفته‌اند و یادگیری آن ریکاردو ساپینتو را خرسند کرده راه عبور از تیم‌هایی است که دفاعی فوتبال می‌کنند.

یعنی اینکه به هنگام دفاع کردن در نیمه زمین پرتعداد هستند و البته که برای استفاده از حملات در ضد حمله برنامه‌ریزی می‌کنند. یادگیری سبک بازی در برابر تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند و یک امتیاز هم برای آنها غنیمت است با پاس‌های متعدد و ایجاد موقعیت‌های زیاد بدون شک برای ریکاردو ساپینتو خوشحال کننده است و موجب شد استقلال در کورس قهرمانی باقی بماند و همین نکته می‌تواند برای استقلال در جام حذفی هم برگ برنده باشد.

خیلی‌ها بر این باور هستند که استقلال در قرعه‌کشی جام حذفی برخلاف پرسپولیس شانس آورده است. در حالی که پرسپولیس باید به مصاف غول بزرگی مثل سپاهان برود اما استقلال باید با ملوان رو در رو شود که چندی پیش با چهار گل این تیم را شکست داده و از نظر روحی آبی‌ها قطعاً شرایط بهتری نسبت به حریف دارند.

حالا که استقلال در لیگ برتر به کورس برگشته و قرار نیست به تیمی باج دهد، در جام حذفی هم باید گام‌های خود را محکم بردارد. اگر استقلالی‌ها کمی با هوش عمل کنند و در باد غرور پیروزی که در لیگ‌برتر مقابل ملوان به دست آوردند، فرو نروند خیلی کار مشکلی مقابل شاگردان مازیار زارع نخواهند داشت و از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیز به خوبی عبور می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز