خبرگزاری کار ایران

امیدوارم کی‌روش دانیال اسماعیلی‌فر را ببیند

رضایی: پرسپولیس یاد گرفته در روزی که خوب نیست هم برنده شود/ کمیته انضباطی مماشات با ساپینتو را کنار بگذارد و این‌بار جدی با او برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۱۳۶

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و شرایط لیگ برتر صحبت کرد.

شیث رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: بازی از لحاظ کیفی بازی خوبی نبود چرا که هم وضعیت چمن ورزشگاه جوری بود که شرایط بازی روی زمین را نداشت و اینکه پرسپولیس هم سبک بازی‌اش به شکلی است که در زمین‌های این چنینی به مشکل می‌خورد و هم اینکه شرایط روحی تیم این روزها خوب نیست و این روی کیفیت بازی‌ها تاثیر گذاشته است. این که می‌گویم مربوط به همه تیم‌هاست و فقط مختص پرسپولیس نیست ولی در کل خوبی‌اش این است که پرسپولیس یاد گرفته حتی در روزی که شاید نتواند بازی با کیفیتی ارائه دهد هم حداقل یک گل بزند و پیروز شود و رمز قهرمانی یک تیم همین است که حتی روزی که خوب نیستی هم 3 امتیاز را بگیری.

وی در مورد بردهای ناپلئونی پرسپولیس و مقایسه با استقلال فصل قبل که به این شکل قهرمان شد، توضیح داد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و با هیچ تیم دیگری قابل مقایسه نیست. این تیم الان صدرنشین است ولی خب برای پرسپولیس صدرنشینی افتخار محسوب نمی‌شود و به آن عادت دارد و مساله مهم و اصلی قهرمانی است که انشاءالله در پایان فصل حاصل می‌شود.

پیشکسوت فوتبال در مورد رکورد خوب خط دفاعی پرسپولیس با تنها 3 گل خورده از 10 بازی گفت: این رکورد فوق‌العاده است ولی این را بگویم که کم گل خوردن حاصل یک کار تیمی است و نمی‌شود 2-3 یا 4 بازیکن را صرفاً مسئول آن دانست. پرسپولیس از لحاظ دفاع تیمی شرایط خوبی دارد و این دفاع تیمی از لوکادیا شروع می‌شود و به بیرانوند ختم می‌شود. البته که چند بازیکن از جمله مدافعین و دروازه‌بان نقش پررنگ‌تری در این زمینه دارند.

رضایی در رابطه با عملکرد خوب لوکادیا در این هفته‌ها هم عنوان کرد: لوکادیا مهاجم خوب و زهرداری است و تا اینجا 15 امتیاز برای پرسپولیس گرفته است. البته نمی‌شود گفت این امتیازات را به تنهایی کسب کرده و بهترین هافبک‌های ایران پشت سر او هستند ولی همینکه فرصت‌ها را تبدیل به گل می‌کند و شم گلزنی بالایی دارد نشان می‌دهد همان گم شده پرسپولیس در خط حمله است. این را هم بگویم که خوشحالم دیاباته هم به شرایط بازی رسید و برای پرسپولیس بازی می‌کند. نه اینکه چون بازیکن پرسپولیس است بگویم، او زمانی هم که بازیکن استقلال بود مهاجم با کیفیتی بود و در لیگ قهرمانان آسیا گل‌های خوبی برای استقلال زده است و زوج او و لوکادیا اگر هماهنگ شوند باید بگویم خدا به داد تیم‌های دیگر برسد.

مدافع راست اسبق پرسپولیس در مورد عملکرد دانیال اسماعیلی‌فر هم توضیح داد: دانیال عملکرد خیلی خوبی داشته و هم در دفاع و هم در نفوذهایش خوب ظاهر شده است. او بخشی از خط دفاعی و آمار خوبی است که گفتید و البته 4 پاس گل هم داده است و از موثرترین‌ بازیکنان تیم است. امیدوارم کی‌روش او را ببیند چون حقش است که به وی فرصت داده شود. بازیکنان خوب دیگری هم مثل رامین رضاییان هستند و هرکس حقش است باید دعوت شود ولی دانیال هم این حق را دارد که خودش را نشان دهد.

وی که پیش از این در مورد رفتار دوگانه کمیته انضباطی با مربیان صحبت کرده بود بار دیگر با تاکید بر این موضوع گفت: این هفته هم متوجه شدم سرمربی استقلال در شرایطی که هنوز محرومیت قبلی‌اش تمام نشده دوباره درگیری ایجاد کرده و به دوربین صدا و سیما حمله کرده است. این چندمین باری است که رفتارهای این چنینی از ایشان می‌بینیم و به نظرم دلیلش این است که کمیته انضباطی برخورد جدی و قاطع نداشته و محرومیت‌ و جرایمی که در نظر گرفته کارگشا نبوده است و برای همین می‌گویم دیگر وقت مماشات گذشته است و باید برخورد جدی و محرومیت سنگین و طولانی برایش در نظر گرفته شود. یحی گل محمدی مگر فصل قبل در دربی چکار کرد که او را مدت طولانی محروم کردند؟ باید چنین تصمیمی برای ساپینتو گرفته شود.

پیشکسوت فوتبال در مورد تیم ملی هم عنوان کرد: من خیلی دوست ندارم در مورد تیم ملی صحبت کنم ولی هنوز می‌گویم رفتاری که با اسکوچیچ شد خوب نبود و باید محترمانه‌تر با وی برخورد می‌کردند چرا که تیم ملی را از شرایط سختی عبور داد و امیدوارم حالا آه او در جام جهانی ما را نگیرد. در مورد تیم ملی هم در دیدارهای تدارکاتی عملکرد خوبی داشتیم. با قهرمان آفریقا و یکی از تیم‌های خوب قاره آمریکا بازی کردیم و نمایش قابل قبولی هم ارائه دادیم و امیدوارم تیم ملی را در بهترین فرم خودش در جام جهانی ببینیم.

رضایی در مورد مباحثی که پیرامون حذف تیم ملی از جام جهانی شکل گرفته هم توضیح داد: تیم ملی مربوط به همه ایران است و کسی نمی‌خواهد تیم ملی کشورش از جام جهانی به این شکل حذف شود. امیدوارم برویم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز