خبرگزاری کار ایران

ریکانی: عمد یا غیر عمد، آفساید واضح بود/ 11 فینال برای تیم ما باقی مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۸۷

کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان معتقد است گل پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

طالب ریکانی بعد از شکست 2 بر یک صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر، اظهار داشت:  قبل از هر چیزی، باید از هواداران تیم صنعت نفت تشکر کنم که 90 دقیقه تیم ما را تشویق کردند اما آن چیزی که می خواستیم نشد. امیدوارم بازی بعد بتوانیم جبران کنیم.  وقتی قبل بازی مقابل  پرسپولیس می‌گویند به آنها بدهکاریم!  یک توپی که صد در صد می دانستیم آفساید است را به عنوان گل قبول کردند ما چه کار کنیم؟! تیم ما در ته جدول است با این اشتباه چه کسی باید پاسخگوی مردم باشد؟ عمدی یا غیر عمد ولی یک چیز واضح بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صنعت نفت می‌تواند در لیگ برتر بماند و از سقوط فرار کند، عنوان کند: 100 درصد صنعت نفت در لیگ برتر می‌ماند. هواداران ما ثابت کردند مثل بازی‌های سالهای قبل می جنگیم تا آخرین لحظه. تمام مجموعه به این موضوع امید دارند. 11 مسابقه باقی مانده و 11 فینال. امیدواریم بتوانیم جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که دلیل شکست‌های تیمش با اختلاف کم چیست، عنوان کرد: این را به پای بدشانسی بگذارید. بازی استقلال یک پنالتی گرفتند که پنالتی نبود. بازی گل گهر تنها یک موقعیت داشتند که آنها را تبدیل به گل کردند.

ریکانی پیرامون این سوال که آیا تیمش بد بسته شده، تصریح کرد: این موضوع دیگر گذشته و ما امروز باختیم. حالا بیاییم بهانه‌ بیاوریم؟ تیم بد بسته شده یا نه، باید با این تیم بجنگیم تا دل هواداران شاد شود. ما باید سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ و دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز