خبرگزاری کار ایران

میثم تهی دست در گفتگو با ایلنا:

می‌دانستیم راه شکست پرسپولیس چگونه است/ نخستین شکست استقلال را رقم خواهیم زد/ صنعت نفت تمام دلخوشی مردم آبادان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۲۵۷

مدافع صنعت نفت امیدوار است که روند صعودی این تیم در بازی برابر استقلال نیز ادامه داشته باشد.

میثم تهی دست مدافه تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی این تیم برابر پرسپولیس گفت: بازی خوبی انجام دادیم و شرایط خوبی را داشتیم و تک تک بچه ها بهترین عملکرد خود را در این بازی به نمایش گذاشتند. مدت ها بود که برای این بازی خود را آماده کرده بودیم و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که از این بازی چه چیزی را می‌خواهیم.

وی افزود: شاید کمتر کسی  فکر می کرد که ما موفق شویم پرسپولیس را شکست دهیم اما ما باور داشتیم که این تیم را شکست خواهیم داد و می دانستیم که این توانایی را داریم. از طرفی نیز می دانید بازی کردن در آبادان برای هر تیمی سخت است و جو اینجا کاملا متفاوت است که خدا را شکر ما توانستیم از این شرایط استفاده کنیم و تیم خوب پرسپولیس را شکست دهیم.

مدافع صنعت نفت در مورد حضور مجدد اودر ترکیب صنعت نفت و اعتماد علیرضا منصوریان به وی نیز گفت: خدا را شاکر هستم عملکرد خوبی در این بازی و چند بازی گذشته داشته ام و احساس میکنم توانسته ام رضایت کادرفنی و آقای منصوریان را جذب کنم. امیدوار هستم این عملکرد تداوم داشته باشد چرا که هنوز خیلی کارها است که از نطر فردی خودم باید انجام دهم و از نظر تیمی نیز جای پیشرفت بیشتری داریم و امیدوار هستم بتوانم برای تیم و مثمر ثمر باشم.

تهی دست در مورد شرایط صنعت نفت آبادان نیز بیان کرد: فکر می‌کنم همه دیگر می دانند شرایط صنعت نفت چگونه است و همه می‌دانند ما مدت هاست درگیر مشکلات مالی هستیم و صحبت کردن در این خصوص فایده ای ندارد. خدا را شکر علی رغم مشکلاتی که داریم اتحاد تیمی خود را حفظ کردیم و پشت هم بودیم و حتی در بدترین شرایط مالی تمرکز خود را حفظ کردیم و همین باعث شد برخلاف اوضاعی که داشتیم بتوانیم در درون زمین نتیجه لازم را کسب کنیم و این نکته قوت ماست. اما امیدوار هستم هر کس هر کاری در توان دارد برای این تیم بکند چرا که صنعت نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است. شما می‌بینید بعد از پیروزی ما برابر پرسپولیس چه اتفاقاتی در آبادان رخ داد  و مردم چه بزرگ چه کوچک تا صبح مشغول شادی و گرفتن جشن بودند و این را با هیچ چیز دیگری نمی‌توان به دست آورد.

وی در پایان در خصوص بازی حساس صنعت نفت آبادان گفت: بازی برابر استقلال آن هم در ورزشگاه آزادی همیشه سخت است از طرفی نیز این تیم در این فصل نتایج قابل قبولی گرفته است. ولی ما با توجه به پیروزی که برابر پرسپولیس کسب کرده ایم از نطر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گرفته ایم. همه برنامه و تلاش ما این است که این تیم را بتوانیم شکست دهیم و به دنبال رغم زدن نخستین شکست این تیم در این فصل هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز