خبرگزاری کار ایران

رسولی: مهاجمان استقلال به بازیساز نیاز دارند/ زوج دفاعی استقلال مکمل‌های خوبی نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۵۱۷

آنالیزور سابق استقلال به ارزیابی عملکرد این تیم پرداخت.

به گزارش ایلنا، نیما رسولی بعد از بازی استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر، به تحلیل فنی این بازی پرداخت و اظهار داشت: تیم استقلال در این بازی با سیستم 3-3-4 بازی می‌کرد. تیم مس کرمان 1-2-3-4 استقلال عمق دفاع کرمان هدف گرفت.

وی افزود: در جریان بازی هم در ضد حمله و سرعت قائدی که به گل هم رسیدن استقلال چندین بار از جناح راست حرکات ترکیبی داشت که این استمرار نداشت و مس کرمان در ضربات سر و دفع توپ در دفاع بسیار ضعیف عمل می‌کرد در این بازی همچنان پوشش نامناسب در سمت چپ دفاع استقلال دیده می‌شد.

آنالیزور سابق استقلال با ارزیابی عملکرد خط دفاع آبی پوشان تصریح کرد: همچنان دو دفاع وسط استقلال مکمل‌های خوبی نیستند و  داسیلوا خیلی شرایط بهتری نسبت به عارف غلامی دارد و قتی یک تیم دو گل می‌خورد و بازی ۳ بر۱ را با ۳ بر ۲ عوض می‌کند یعنی ساختار دفاع آماده ایی ندارد.

رسولی درباره دستاورد همکاری  محبی، مطهری و قایدی در خط حمله استقلال عنوان کرد: محبی ارسلان  مطهری و مهدی  قایدی سه مهاجم خوب در این بازی بودند . اما همچنان استقلال به یک طراح ۶ دانگ برای بهتر تغذیه بهتر مهاجمانش  نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز