خبرگزاری کار ایران

رضایی: استقلال مکتب حجازی و پورحیدری دارد/ شرایط عجیب و غریبی داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۴۰۲

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال می‌گوید با اجازه بزرگترهای تیمش مصاحبه می‌کند و خوشحال است در تیمی که صاحب مکتب است به میدان می‌رود.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضایی سنگربان استقلال در پایان دیدار برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که هواداران شاد رفتند. من اصولا زیاد مصاحبه نمی‌کنم. ولی الآن از بزرگترها اجازه گرفتم و دوست دارم با نظر خودم، صحبت کنم. 

او ادامه داد: در این چند هفته، شرایط عجیب و غریبی داشتم. آمده ام تا از هم تیمی هایم تشکر کنم. من هیچ وقت، تیمی را مثل تیم کنونی که مانند یک خانواده باشد را ندیده‌ام. دست تک تک مربیان و بازیکنان را می بوسم. 

سنگربان آبی ها تصریح کرد: این باشگاه، همان باشگاهی است که مکتب حجازی و پورحیدری دارد و من به این مسئله افتخار می کنم. هم تیمی هایم اینقدر به من لطف داشتند که من را شرمنده خودشان کردند.

وی درباره اینکه اواخر نیمه اول با وجود مصدومیت به بازی ادامه داد، گفت: من برای این هوادار، این تیم و این خانواده جانم را هم می دهم. باز هم می گویم در این سه، چهار هفته اتفاقاتی افتاده که شرمنده این افرادم. اگر توانسته ام برای ثانیه‌ای این مردم را خوشحال کنم، پارگی عضله چیزی نیست.

رضایی در پایان و درخصوص اینکه میزان مصدومیت او چقدر جدی است، گفت: ان‌شاءالله فردا مشخص می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز