خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان استقلال: حالم و جایم در این تیم خوب است/ همیشه می‌خواهم بهترین باشم حتی روی سکو

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۲۵۷

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال بعد از نیمکت‌نشینی در جام حذفی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضایی پس از برتری دو بر یک استقلال مقابل تراکتور در جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر بازی را بردیم. بعد از چند هفته که روزهای پر دردسری داشتیم، امیدوارم هواداران در این شرایط کمی خوشحال شوند.

وی درمورد وضعیت خودش در استقلال، گفت: وضعیت من خوب است. همیشه سعی کرده‌ام‌ در هر جایگاهی هستم بهترین خودم باشم و  اکنون هم سعی دارم به عنوان دروازه‌بان اول یا دوم به استقلال کمک کنم. الان بیشتر از همه نیاز دارند که من در تمرینات روحیه بدهم و این کار را از دید خودم انجام می‌دهم. خدا را شکر امروز بردیم و سید حسین حسینی هم خوب کار کرد.

دروازه‌بان نیمکت نشین استقلال درمورد اینکه انتظار می‌رفت در جام حذفی وی درون دروازه این تیم قرار بگیرد، پاسخ داد: هیچ فرقی ندارد چگونه می‌‌توانم به تیم کمک کنم. همیشه سعی دارم بهترین خودم باشم. چه روی نیمکت، چه روی سکو یا درون زمین. امروز به من روی نیمکت نیاز داشتند و سعی کردم به بازیکنان و دروازه‌بان اصلی تیم روحیه بدهم. وظیفه‌ام این است که به تیم کمک کنم تا هوادار استقلال خوشحال شود. هر زمان حس کنم نیاز است در زمین کارم را انجام بدهم با تمام قوا به زمین می‌آیم، کارم را انجام می‌دهم و بیرون می‌روم.

رضایی درخصوص اینکه مباحثی مطرح شده که پیشنهاداتی دارد و می‌خواهد از استقلال جدا شود، توضیح داد: برخی صحبت‌ها شده است. البته از ابتدای فصل از من صحبت‌های زیادی شده که فقط در خانه به آن‌ها می‌خندیدم. نمی‌دانستم این صحبت‌ها از کجا می‌آید و چگونه آن‌ها را درست می‌کنند اما پیشنهاداتی بود. اکنون در استقلال حالم و جایم خوب است. سعی دارم به تیم کمک کنم. امیدوارم روزی ببینم هواداران مثل اواخر سال گذشته از فوتبال لذت می‌برند و با بردها خوشحال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز