خبرگزاری کار ایران

کریمی: در زمان مدیریت قبلی بعضی قراردادها بدون اطلاع معاون حقوقی بود/ قدر و ارزش قایدی را باید بدانیم/ گرانی بلیط به ضرر هواداران و باشگاه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۴۱۳

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید در زمان مدیر عامل سابق، معاونت حقوقی آبی‌پوشان از متون قراردادها اطلاع چندانی نداشته است.

حجت کریمی در گفتگو با ایلنا پیرامون اینکه آیا او معتقد است مهدی قایدی همسطح لیونل مسی است، اظهار داشت: جمله دقیقم این بود،  مهدی قایدی و دیگر بچه‌ها اگر همت کنند خودشان یک مسی هستند. قایدی در گذشته نشان داده، پتانسیل و تکنیک زیادی دارد. باید  قدر و ارزش این بازیکن را  بدانیم و از او استفاده کنیم. 

وی درباره اینکه آیا جدایی سیاوش یزدانی موجب طرح دعوی حقوقی علیه استقلال و چالش برای آبی پوشان نمی شود، تصریح کرد:  مدیر حقوقی باشگاه آقای سمیعی است، ایشان در کارشان وارد است و من‌ نمی توانم در این امر دخالت کنم. 

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آقای سمیعی از جزییات حقوقی تمامی قراردادهای ابتدای فصل از جمله سیاوش یزدانی اطلاع داشته است، گفت:  تا جایی که من خبر دارم در زمان مدیریت قبلی  مدیر حقوقی خبری نداشتند و در مسائل حقوقی فکر نکنم با ایشان مشورتی کرده باشند. اما حالا تمام مسائل حقوقی زیر نظر ایشان است. 

کریمی درباره گرانی بلیط  و گلایه هواداران در این خصوص، عوان کرد: در مورد بلیط‌ها ما متولی نیستیم اما پیگیری می‌کنیم که تماشاگران ما در این شرایط اقتصادی و گرانی حداقل مبلغ کمتری پرداخت کنند. یک میلیون تومان واقعا زیاد است و باید هوای آنها را داشته باشیم  تا بیشتر جذب ورزشگاه شوند..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز