خبرگزاری کار ایران

تارتار: باید سه امتیاز را از تراکتور بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۱۴۶

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن می‌گوید حضور بازیکنان در صورتی مثبت است که برای باشگاه اثرگذار باشند.

به گزارش ایلنا، مهدی تاتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری حضور یافت و درباره بازی تراکتور توضیح داد: بازی فردا دیدار آسانی نیست و دو تیم ریشه‌دار و با اصالت مقابل هم قرار خواهند گرفت. بازی آسانی برای هیچ تیمی نیست و تیم تراکتور با تغییری که روی نیمکت داشتند، سبک بازی خودشان را کاملا تغییر دادند و سعی می‌کنند تیم حریف را تحت فشار قرار دهند و از اشتباهات استفاده کنند. ما هم با شناختی که از آنها پیدا کردیم، تمرینات ویژه در نظر گرفتیم برای این نوع بازی حریف و سعی می‌کنیم هوشمندانه بازی کنیم.

وی افزود: بچه‌ها خیلی خوب تمرین کردند و انگیزه بسیار بالایی برای بازی فردا دارند. خیلی به بازی فردا خوشبین هستم و امیدوارم بچه‌ها نکات لازم را رعایت کنند تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم. نیاز مبرم به این سه امتیاز داریم، دو سه هفته است که روند خوبی را طی نمی‌کنیم و البته تجربه این شرایط را من به شخصه دارم اما باتوجه به تمریناتی که در طول هفته داشتیم، خیلی امیدوارم که با همه وجود بازی کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص نقل و انتقالات باشگاه توضیح داد: من جا دارد از همه بازیکنانی که در نیم فصل اول برای ما زحمت کشیدند و واقعا تمام وجودشان در اختیار باشگاه بود اما فوتبال حرفه‌ای است. خیلی از بازیکنان نمی‌توانند با تفکرات مربی هماهنگ شوند و این طبیعی است. نقل و انتقالات را هم برای همین گذاشتند، بازیکنان برخی خودشان می‌روند و بعضی را ما کنار می‌گذاریم. باید بروند جای دیگر بازی کنند. کار کردن با کادرفنی ما سخت است و بازیکنان باید خیلی تلاش کنند. اگر شما می‌بینید تغییرات زیاد است، باید ببینید آیا ثمربخش بوده یا خیر؟ من اصلا کاری به ذوب‌آهن ندارم اما در نفت مسجدسلیمان من 24 بازیکن جدید بردم و تیم را از آن شرایط خارج کردم. در پیکان در نیم فصل بسیاری از بازیکنان را خارج کردم و آنها را تغییر دادم.

مهدی تارتار در ادامه عنوان کرد: ما به آینده نگاه می‌کنیم و برای ما از همه مهمتر این است که باشگاه متضرر نشود. ما اگر بازیکنی را از لیست خارج می‌کنیم، برای این است که باشگاه متضرر نشود. به هر حال در پایان فصل هم نتایج باید بررسی شود تا ببینیم چگونه است. شما دیدید سال گذشته ما جهش بسیار خوبی در جدول داشتیم و امیدوارم در پایان این فصل هم شرایط ما خوب شود.

او در پایان گفت: امیدوارم فردا هواداران هم در ورزشگاه باشند و از حمایت آنها برخوردار شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز