خبرگزاری کار ایران

ربیعی: یک گام محکم در شروع جام حذفی برداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۰۳۵

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری پس از بازی با ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی در کنفرانس خبری پس از بازی با ذوب آهن در ابتدا گفت: خسته نباشید می‌گویم به آقای تارتار و کادرفنی محترم ذوب آهن. این بازی‌ها همیشه سنگین، سخت‌گیرانه و با برخوردهای فیزیکی زیاد است. در نهایت در این بازی‌ها موقعیت‌های محدود ایجاد می‌شود و باید از اتفاقاتی که می‌افتد بهره ببری. خوشحالیم که یک گام محکم را در شروع جام حذفی برداشتیم. ما در این سه سال قرعه‌های‌مان در شروع جام حذفی با تیم‌های لیگ برتری بوده است. ما عادت کرده‌ایم و این هم خوب است‌. به بچه‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم‌. به نظرم کارشان را درست انجام دادند و سازمان یافته دفاع کردیم. در جام حذفی ضریب خطا باید خیلی کمتر باشد.

ربیعی ادامه داد: امروز هوا یک درجه و نزدیک صفر بود و مردم هم آمده بودند. انشاالله در بازی بعدی‌مان در رفسنجان بتوانم ورزشگاه را پر ببینم‌. این را از مردم مدد می‌کنم به خاطر نمایشی که الان تیم مس نشان می‌دهد. بازیکنان لایق این حمایت در بازی‌های خانگی هستند.

او در مورد فشارهایی که به تیمش وارد شده و قرار بود در مورد آن حرف بزند گفت: دیروز گفتم که فردا حرف می‌زنم. الان در راه که می‌آمدم نیتش را داشتم ولی نمی‌خواهم کام مردم و تیمم را به خاطر مردم تلخ کنم. صبر پیشه می‌کنیم و می‌دانیم که مدیریت باشگاه چقدر زحمت در پنج، شش روز گذشته کشیده است. چندتا گره وجود دارد و باید این گره‌ها باز شود و قول‌هایی داده‌اند. اجازه دهید الان این شادی پیروزی باقی بماند. من دردها را فریاد نمی‌زنم ولی یک‌جاهایی از سر دلسوزی می‌گویم. من اینجا خیلی مسئولیت بر گردنم است و ارتباطم با شاگردانم هم طوری است که از من انتظار می‌رود.

ربیعی در مورد منشا گفت: این سوال را ده بار جواب دادیم. گادوین بازیکن خوبی است و این را در گذشته نشان داده است. بعضی وقت‌ها بازیکن سال خوبش نمی‌شود و تغییر محیط نیاز دارد. منشا بازیکن این تیم است و هرجا منشا را بخواهد ما آماده مذاکره هستیم. شما یک جا را پیدا کن که به ما همینجوری بازیکن دهد. ما هم دنبال این هستیم که با جابجایی نقاط ضعف را پوشش دهیم. اگر شد که شد، اگر نشد منشا بازیکن این تیم است. هرجا تشخیص دهم آمادگی ذهنی و فنی دارد از او استفاده خواهیم کرد. او در تمرینات کارش را انجام می‌دهم. شاید بازیکن دنبال رفتن است و من از این بازیکن استفاده نمی‌کنم و کسی را می‌خواهم که تمرکز داشته باشد و برای تیمم و خودش بجنگد. بعضی وقت‌ها باید به بازیکن زمان داد. ما برای نیم فصل برای بازیکنان مورد نظرمان با باشگاه‌های مربوطه نامه‌نگاری کرده‌ایم و هرکدام از بچه‌های ما را هم می‌خواهند باید نامه نگاری شود و طوری که هر دو طرف مرتفع گردند تصمیم گیری خواهد شد.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: من لیستم را سه روز پیش به باشگاه داده‌ام. اسم یک نفر هم نداده‌ام بلکه گفته‌ام در این دو پست، این‌ها بازیکنان یک تا پنج هستند. انشاالله بتوانند جذب کنند. ما بیشتر در جلوی زمین می‌خواهیم تیم‌مان را تقویت کنیم. شیمبا مسیرش کاملا رو به جلو و خوب است. بقیه بچه‌های جلومان هم خوب است و یک مقدار از فراز انتظار دارم. بعضی‌ها موقعیت‌هایی که فراز امامعلی از دست می‌دهد را فقط می‌بینند اما من می‌دانم چه مسئولیتی به او داده‌ام و چقدر زحمت می‌کشد. انشاالله تمرکز ضربات آخرش را بالا ببرد ولی من از او رضایت دارم چون با تمام وجودش زحمت می‌کشد و این برایم قابل احترام است. آقای لطیفی، محبی و محسن آذرباد هم کارشان را انجام می‌دهند اما نیازمند تقویت در جلوی زمین هستیم.

ربیعی در مورد خط دفاعی هماهنگ‌شان و ثبت یک کلین شیت دیگر گفت: ایمان سلیمی را من خیلی می‌پسندم چون از قدیم او را می‌شناختم. او مصدومیتی در سال گذشته داشت و امسال هم یکی، دو بار مصدوم شد ولی روندش با بهبود بهتر جلو می‌رود. خط دفاعی ما سازمان خوبی دارد. چند بازی ما مجید نصیری نتوانست بازی کند اما یادمان نرود نصیری پارسال ۲۶بازی ثابت بازی کرد. نصیری، ربیع‌زاده و سلیمی بازیکنان عالی هستند. زیاد به ارقام و اعداد کاری نداریم و آنها باید با نهایت تمرکز و تاکتیک کارشان را انجام دهند. رامتین، جفرسون، ربیع‌زاده، نصیری و سلیمی در خط دفاع و در خط دروازه هم حامد لک و داوود نوشی صوفیانی کارشان را درست انجام می‌دهند.

او اضافه کرد: نباید از تلاش تیموری و ترکمان در چپ و جعفری و کریم زاده در سمت راست غافل شویم. مهرداد رضایی، باقری، سیدمهدی حسینی هم در مرکز زمین هماهنگی خوبی دارند. من از مهرداد رضایی به عنوان بازیکن قدیمی‌ام تشکر می‌کنم که هر وقت به زمین می‌آید با تمام وجود بازی می‌کند.

هماهنگی خوبی را در این خطوط داریم و انشاالله خط‌های دیگرمان را هم تقویت کنیم.

او در پایان گفت: ما شرایط امسال امیدهای‌مان خوب است و دو بازیکن امیدها هم در تمرین بزرگسالان هستند و احتمال می‌دهم یکی، دو بازیکن دیگر هم بیاورم. محمد اکبری را هم به عنوان بازیکن رفسنجانی آینده درخشانی برایش می‌بینم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز