خبرگزاری کار ایران

وعده معاون وزیر ورزش برای پیگیری واژه جعلی در بسکتبال غرب آسیا/ اتفاق مدرسه فوتبال مشهد رخداداد تلخی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۶۹۰

معاون وزیر ورزش و جوانان وعده داد، استفاده از واژه جعلی خلیج حین رقابت‌های غرب آسیا را پیگیری کند.

به گزارش ایلنا، محمد پولادگر در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال در جمع خبرنگاران در مورد استفاده‌ از کلمه خلیح در رقایتهای غرب آسیا اظهار داشت: من در مورد این موضوع در جریان نبودم و امروز داوری آن را بهمن اعلام گرد و حتما پیگیری می‌کنیم. البته اینطور هم نیست که آنها چون نوشته اند خلیج حتما قصد و نیتی داشته‌اند. در مجموع اطلاع کافی ندارم اما دستور پیگیری می‌دهیم.

وی در مورد اینکه رئیس فدراسیون اسکواش سه هفته است که انتخاب شده اما حکمش صادر نشده است، گفت: کاری که ما باید انجام می دادیم را انجام دادیم و حکم هم دو، سه روز آینده صادر می‌شود.

پولادگر در مورد اینکه چرا انتخابات دوچرخه سواری برگزار نمی‌شود، گفت: ۱۶ فدراسیون تا پایان سال دوره ریاست شان تمام می شود و معمولا نباید این اتفاق بیفتد و نمی‌دانیم چرا این همه فدراسیون به یک باره دوره شان تمام می‌شود. 

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص تیم ملی امید گفت: در این مورد رئیس فدراسیون توضیح داد و من دیگر چه باید بگویم. 

پولادگر در مورد اتفاقات رخ داده در یک مدرسه فوتبال در مشهد گفت: متاسفانه این اتفاق تلخی است که رخ داده و می‌طلبد در گلوگاه های ورزش که کمتر به آن توجه شده است مانند تربیت مربیان که به آنها اعتماد می شود، سختگیری‌های بیشتری را انجام داد. البته فقط در ورزش نیست و در آموزش و پرورش هم بوده است. قطعا می طلبد که به صورت متمرکز  هم فکری کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز