خبرگزاری کار ایران

محمدزاده: اشتباه داوری باعث از دست رفتن امتیاز ما شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۲۹۶

مدافع تیم آلومینیوم اراک دلیل تساوی تیمش را اشتباه داوری دانست.

به گزارش ایلنا، وحید محمدزاده، مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک، پس از تساوی برابر هوادار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سه امتیاز بازی را می‌خواستیم، اما متاسفانه به آن نرسیدیم. کاملا سوار بازی بودیم و باز هم مثل ۶ گل قبل، گل بدی خوردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و نبازیم.

او در خصوص صحنه‌ای که منجر به اعلام‌ پنالتی از سوی داور شد، گفت: فکر می‌کنم یک برخوردی بود، اما بیرون بود. متاسفانه نمی‌دانم چه زمانی VAR به فوتبال ما می‌آید. می‌بینیم که کشورهای همسایه چقدر پیشرفت کرده‌اند، اما متاسفانه ما در‌ کوچک‌ترین مسئله، درگیر هستیم و از آن طرف کشور می‌شنویم که یک مربی به بازیکنانش می‌گوید اگر‌ نتیجه نگیرید، چوب می‌دهم که هواداران بزنند. جالب است.

مدافع آلومینیوم افزود: درباره پنالتی باید بگویم که پنالتی نبود و بیرون بود. اما متاسفانه مثل بازی فولاد، یک اشتباه باعث شد تا سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کنیم.

محمدزاده در پایان درباره شرایط آلومینیوم توضیح داد: شرایط آلومینیوم خوب است. ما هر هفته می‌جنگیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و جایگاه تیم را بهتر کنیم و این قول را به هواداران می‌دهم تا در هفته‌های آینده، جایگاه تیم را بهتر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز