خبرگزاری کار ایران

تاوارس: از نمایش امروز صنعت نفت ناامید شدم/ داور هم مانند بقیه انسان‌ها حق اشتباه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۲۴۹

سرمربی برزیلی صنعت نفت از نمایش شاگردانش راضی نیست و می گوید تیمش مقابل مس پسرفت داشته است.

به گزارش ایلنا، ادسون تاوارس ، پس از شکست صنعت نفت آبادان مقابل مس کرمان و وداع با جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: خیلی از بازی امروز تیم نا امید شدم. امروز به سطحی برگشتیم که من در روز اولی که به نفت آبادان آمدم دیدم. چهار بازی که در لیگ انجام دادیم پله پله پیشرفت کردیم ولی الان نمایش تیم به سطح پایین قبل از آمدنم برگشت و نمی‌دانم چرا؟

وی افزود: یک سری تغییرات در بخش بازیکنان داشتیم که طبیعی بود، استراتژی و سیستم را هم تغییر دادیم ولی امروز بازی خوبی را انجام ندادیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. اشتباهاتی را انجام دادیم که در چهار بازی گذشته در لیگ آنها را به هیچ وجه انجام نداده بودیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان با ارزیابی عملکرد داور گفت: من هیچ موقع در مورد داور صحبت نمی‌کنم. ایشان هم مثل بقیه انسان است و می‌تواند اشتباهاتی داشته باشد ولی امروز قضاوت بدی نداشت.

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان بیان کرد: طالب ریکانی و حسن بیت سعید، هر دو از مصدومیت برگشته بودند و فاخر تهامی هم در این فصل برای ما زیاد بازی نکرده بود. برنامه‌های ما بر این اساس بود که به فاخر شانس بازی بدهیم و در نیمه دوم از حسن بیت سعید و طالب ریکانی استفاده کنیم تا به شرایط بازی برگردند. فرایند بازی دادن به بازیکنان جوان پروسه طولانی مدت است ولی برنامه بر این اساس بود که از جوان‌ها در جام حذفی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز