خبرگزاری کار ایران

تاوارس: قرار بازیکن کروات برسد اما مسائل اداری اجازه نداد/ بازگشت ریکانی؟ مگر شما اف بی آی هستید؟!

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۴۱۱

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره بازگشت طالب ریکانی خطاب به خبرنگار پرسش کننده، واکنش طنزی نشان داد.

به گزارش ایلنا، ادسون تاوارس در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت آبادان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: حدس می‌زنم این سخت‌ترین بازی ما از زمان حضورم در صنعت نفت آبادان باشد به دلیل اینکه گل‌گهر تیم خیلی خوبی است و مربی آنها قلعه‌نویی سه سال است که در این تیم حضور دارد و تغییر زیادی در بخش بازیکن نداشتند. در کنار آن هر وقت تیمی که در انتهای جدول و شرایط سخت قرار دارد، هر بازی برایش سخت، رقابتی و بسیار پیچیده خواهد بود. امیدوارم بسیار خوب بازی کنیم و نتیجه مثبتی بتوانیم از این بازی کسب کنیم.

وی درباره پاسخ به اینکه آیا از نظر روانی با بازیکنان تیمش به دلیل نیاز به برد صحبت شده است، افزود:‌  بیشتر بازیکنان ما بازیکنان با تجربه‌ای هستند. تجربه این را داشتند که در تیم‌های خوب و بزرگ بازی کرده باشند. خیلی خوب شرایط ما را درک می‌کنند. در واقع ما از نظر روحی و روانی بیشتر با بازیکنان جوان خودمان صحبت می‌کنیم تا بازیکن باتجربه خودمان. به طور کلی خیلی عادت ندارم که بخواهم با بازیکن شخصاً صحبت کنم و بیشتر در قالب تیم با آنها صحبت می‌کنم. در واقع بحث انگیزشی را در قالب تیم انجام می‌دهیم. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در مورد مارکو بازیکن کروات و جدیدمان، قرار بود امروز برسد که نشد.  باشگاه هزینه خود را برای بازیکن انجام داده، اما فدراسیون باید تا جایی که بتواند هر چه سریع‌تر کارهای اداری مربوط به او را انجام بدهد.

تاوارس درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: احتمالاً که نه اما در انتظار سوپرایز باشید.

وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا سوپرایزش بازگشت طالب ریکانی است، به طنز گفت: مگر شما اف بی آی هستید؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز