خبرگزاری کار ایران

جام حذفی؛ پسر افشاریان زیر ذره‌بین صنعتی‌ها/ عطش انتقام برای اشکش/ در انتظار صحبت‌های جدید مطهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۷۶۳

7 دیدار روز دوم مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، روز دوم مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی با برگزاری هشت دیدار پیگیری می‌شود. ۷ دیدار جام حذفی از امروز پیگیری می شود. در همین رابطه به بررسی دیدارهای امروز می پردازیم:

سپاهان و سایپا؛ صنعتی، انگیزشی و حساس

 تقابل سپاهان و سایپا حساس ترین دیدار روز دوم جام حذفی است. بارش برف در اصفهان تمرینات سپاهان را به داخل سالن منتقل کرد. با این وجود مورایس و شاگردانش از روحیه خوبی برخوردار هستند و در نقش جهان کمتر تیمی یارای مقابله با آنها را دارد. آنها در 5 دیدار قبلی 2 برد، 2 تساوی و یک شکست تجربه کردند. در این میان شنیده شده که بازیکنان خارجی این تیم احتمالاً ساز جدایی کوک کنند.

سایپا با هدایت محمود فکری در رده دوم لیگ آزادگان قرار دارد. فکری انگیزه زیادی دارد با نارنجی پوشان شایستگی خود را در اصفهان به نمایش درآورد و چه جایگاهی بهتر از جام حذفی که جام شگفتی‌هاست. سایپا در 5 دیدار قبلی خود در لیگ یک 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. آنها در لیگ دسته یک هم با 29 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

سابقه تقابل دو تیم 2 پیروزی و 3 تساوی را در 5 دیدار قبلی نشان می‌دهد. آخرین تقابل دو تیم به 16 فروردین 1400 باز می‌گردد.

پوریا افشاریان رییس کمیته داوران قضاوت این مسابقه را برعهده دارد. این مسئله در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.


مس رفسنجان- ذوب‌آهن

در 5 تقابل قبلی دو تیم هر کدام 2 برد و یک تساوی کسب کردند. آخرین بازی دو تیم به 21 مرداد سال جاری باز می‌گردد که با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در آن دیدار منشا یک ضربه پنالتی از دست داد. 

نارنجی‌پوشان در 5 دیدار قبلی 3 تساوی و 2 برد کسب کردند و مقابل پیکان برنده از میدان خارج شدند. شاگردان ربیعی در حال حاضر با 22 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

ذوب‌آهن در 5 دیدار قبلی خود،  3 شکست، یک تساوی و یک برد کسب کرده است. از این جهت مهدی تارتار تحت فشار قرار دارد. ذوب در پایان نیم فصل اول با 18 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

 بازی امروز دو تیم از آنجایی که حتما باید برنده داشته باشد، می‌تواند جذاب دنبال شود. 

تیم داوری:‌

محمدحسین زاهدی فر - محمدعلی پورمتقی - سعید زیبا - یعقوب آشوری - ناظر داوری: یدالله جهانبازی


ملوان -نفت مسجدسلیمان

شاگردان زارع بعد از وقفه 2 ماهه لیگ عملکرد بسیار خوبی داشتند. در 5 بازی قبلی دو تیم  یک پیروزی برای ملوانان و 4 تساوی ثبت شده است. تنها برد برای آخرین پیروزی قوی سپید مقابل نفت مسجد سلیمان ثبت شده است. البته در روز بازی به دلیل شرایط جوی کنترل توپ در زمین خیلی سخت  بود. 

نفت مسجد سلیمان در تمام 5 دیدار قبلی خود بازنده بوده و شرایط بحرانی است. ضمن اینکه ابراهیم اشکش به تازگی هدایت این تیم را به عهده گرفته  است. فسخ یکسری بازیکنان، شرایط نفتی‌ها را با اما و اگر روبرو کرده است. مسجد سلیمانی‌ها با 9 امتیاز قعرنشین لیگ برتر هستند و عملاً خطر سقوط را احساس می‌کنند.

بازی امروز در ورزشگاه قایقران انزلی برگزار می شود و هر دو تیم انگیزه زیادی برای نمایش توانایی های خود دارند.

تیم داوری: 

ناصر جنگی - ایوب غلامزاده - مهرداد نجفی - مهدی جبرئیلی - ناظر داوری: حاتم بک‌پور


پیکان تهران – استقلال خوزستان 

این بازی از  ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود. محل برگزاری این مسابقه و دغدغه کیفیت چمن می‌تواند بازی را تحت شعاع قرار دهد. 

خودروسازان در 5 دیدار قبلی خود 2 شکست، یک تساوی و یک برد کسب کرده است. شاگردان حسینی با 16 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. این تیم در آخرین دیدار لیگ برتری خود مقابل مس رفسنجان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. 

استقلال خوزستان با سیروس پورموسوی در لیگ دسته یک روی روند خوبی قرار دارد و امیدوار است در نیم فصل دوم بهتر حرکت کند و حتی گزینه صعود به لیگ برتر باشد. آبی پوشان با 24 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

تیم داوری: کیوان علی محمدی - میلاد قاسمی - مجتبی غریب - شاهین یزدانی - ناظر داوری: مسعود فرح نیا  


نساجی مازندران - فجرشهید سپاسی

این بازی از ساعت ۱۴ در ورزشگاه  وطنی قائمشهر برگزار می‌شود. از آنجایی که نساجی شکست پرگلی مقابل پرسپولیس تجربه کرد، قطعاً حمید مطهری در فکر جبران است. البته صحبت‌های وی در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس باعث ناراحتی بعضی بازیکنان تیمش شده است. چرا که وی در عرض چهار روز بازیکنان جنگنده خود را به کسانی تشبیه کرد که لباس نساجی برای آنها گشاد است. 

نساجی در پایان نیم فصل اول با 20 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد. در پنج دیدار قبلی نماینده مازندران 3 شکست، یک تساوی و یک برد کسب کرده است.

فجرسپاسی با هدایت مهدی رجب‌زاده در مقطعی حتی به صدر لیگ دسته یک هم رسید. در حال حاضر با 26 امتیاز در رده سوم قرار دارد. به گفته فرشید طالبی مربی فجر این تیم به دلیل مصدومیت‌های متوالی بازیکنان با مشکل روبرو شد. 

در 5 تقابل قبلی نساجی و فجر، 2 برد برای نماینده مازندران، 2 تساوی و یک برد برای زردپوشان ثبت شده است. 

تیم داوری: 

فرهاد قاسمی - علی اکبری نوری - وحید سیفی - ابراهیم خاجانی - ناظر داوری: رضا عبدوس  


آرمان گهرسیرجان – استقلال ملاثانی

این بازی از ساعت ۱۴ امروز در  ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برگزار می‌شود. پنجره نقل و انتقالاتی آرمان‌گهر بعد از مدت‌ها بازگشایی شد تا آنها به آینده امیدوار باشند. این تیم با 16 امتیاز  پانزدهم لیگ دسته یک قرار دارد و عملاً خطر سقوط را حس میکند و در اندیشه جبران است. 

استقلال ملاثانی با 21 امتیاز در رده نهم قرار دارد. بعد از خروج اشکش، امیر خلیفه اصل هدایت این تیم را به عهده گرفت اما بعد از آن عزیز فریسات هدایت این تیم را به عهده گرفت و آنها قصد دارند در این دیدار توانایی خودشان را انجام بدهند. سرمربی تازه وارد استقلال ملاثانی می‌گوید اگر حمایت شود 2 فصل دیگر تیمش را به لیگ برتر می‌رساند.

تیم داوری:‌

حامد سیری - مرتضی هوشیار - عدنان پیروی - علی سام - ناظر داوری: سعید علی نژادیان 


شهرداری همدان - دریای کاسپین (رایکا)بابل

از  ساعت ۱۴ امروز دو تیم در ورزشگاه حاجی بابایی همدان به میدان می‌روند. میزبان با 21 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. همدانی‌ها در 5 دیدار قبلی خود 3 شکست، یک تساوی و یک برد کسب کردند. 

دریای بابل  هم اوضاع خوبی از نظر مالی ندارد و با استعفای سرمربی خود همراه شده است. این تیم با 16 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. 

در 3 دیدار قبلی 2 پیروزی به سود شهرداری همدان و یک تساوی ثبت شده است.

تیم داوری:

محمدباقر پورباقر - علیرضا طاهرخانی - امیر غفوری - میلاد کهزادی - ناظر داوری: شاهو اصلانی  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز