خبرگزاری کار ایران

مانع جهانبخش برای بازگشت باشکوه در فاینورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۷۰۰

علیرضا جهانبخش بعد از

به گزارش ایلنا، بعد از حضور سه ساله در برایتون، علیرضا جهانبخش ابتدای فصل 2022-2021 تصمیم گرفت از میان تمام پیشنهادهایی که در جیب داشت، به هلند برگردد و پیراهن فاینورد را بپوشد. اتفاقی مهم و اولین حضور یک بازیکن ایرانی در ترکیب فاینورد. جهانبخش بعد از این انتقال، حال و هوای شهر روتردام و البته حضور آرنه اسلات، سرمربی جوان فاینورد که سابقه همکاری با او در آلکمار داشت را دلیل اصلی این انتقال عنوان کرد.

در فصل 2022-2021 علیرضا در ترکیب اصلی فاینورد بازی کرد و البته روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. با این حال او همچنان یکی از بازیکنان مهم فاینورد در لیگ هلند و تورنمنت‌های اروپایی محسوب می‌شد. علیرضا در شرایطی فصل را به پایان رساند که یکی دو مصدومیت بد موقع نیز سراغ او آمد و باعث شد تا چندین بازی را به این دلیل از دست بدهد.

برای فصل جدید جهانبخش انگیزه فراوانی داشت تا خاطرات خوب خود در آلکمار را این بار در فاینورد تکرار کند. اتفاقی که ابتدای فصل و به دلیل مصدومیت برای او رخ نداد. جهانبخش اما در رقابت‌های اروپایی یکی از بازیکنان برتر فاینورد بود و توانست دو بار هم دروازه اشتورم‌گراتس را باز کند. فاینورد که در لیگ هلند هم صدرنشینی را در اختیار گرفته، امیدوار است با تکیه بر بازیکنانی باتجربه مثل جهانبخش بتواند روزهای موفقی را در لیگ اروپا تجربه کند.

در ماه‌های گذشته و بخصوص بعد از پایان جام جهانی 2022، اخبار متفاوتی درباره آینده جهانبخش شنیده می‌شود. پاناتینایکوس در یونان از جمله تیم‌هایی است که پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه فاینورد ارسال کرده و خواهان امضای قرارداد با کاپیتان سوم تیم ملی ایران شده است. فاینورد البته جوابی به این پیشنهاد نداده و مذاکره را به بعد موکول کرده است.

با این حال علیرضا جهانبخش از زندگی در هلند راضی است و به همین دلیل تلاش خود را آغاز کرده تا دوباره جایگاه خود را در ترکیب فاینورد به دست بیاورد. او از تعطیلات بعد از جام جهانی نیز نهایت استفاده را کرد و با تمرینات اختصاصی توانست به آمادگی مطلوب برسد. او در نخستین بازی فاینورد بعد از آغاز دوباره لیگ هلند، از دقیقه 59 جانشین دلیرسون شد و توانست گل تساوی تیمش را در وقت‌های تلف شده بازی و به زیبایی وارد دروازه اوترخت کند.

این گل احتمالاً جهانبخش را به ترکیب اصلی فاینورد برمی‌گرداند و او را به تفکرات آرنه اسلات نزدیک می‌کند. جهانبخش چنین شرایطی را در برایتون نیز تجربه کرده بود. او از کوچکترین فرصت‌ها استفاده می‌کرد تا بتواند خود را به گراهام پاتر و ترکیب تیمش تحمیل کند. نمونه‌اش گل‌هایی بود که او وارد دروازه واتفورد و چلسی کرد.

علیرضا جهانبخش اهل مبارزه است و بارها در گفت و گوهایی که انجام داده به این نکته اشاره کرده. در فاینورد هم او می‌خواهد بماند و با سایر بازیکنان رقابت کند تا جایگاه خود را پس بگیرد. اتفاقی که بعد از گلزنی مقابل اوترخت احتمالاً رخ خواهد داد و جهانبخش را در هفته شانزدهم و مقابل خرونینخن رده پانزدهمی در ترکیب اصلی خواهیم دید. بخصوص که فاینورد تنها سه امتیاز با آژاکس و آیندهوون، تیم‌های مدعی قهرمانی فاصله دارد و برای حفظ آن نیاز به بازیکنانی باتجربه مثل جهانبخش دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز