خبرگزاری کار ایران

مطهری: فجر را دست کم نمی‌گیریم/ تیم را از نظر روانی بازسازی کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۵۳۴

سرمربی نساجی می‌گوید تیمش نباید فجرسپاسی را دست کم بگیرد و باید با تمرکز بالا بازی کند.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی نساجی مقابل فجرسپاسی در مرحله یک شانزدهم نهایی اظهار داشت: هفته قبل یک شکست تلخ داشتیم و نمی‌شود آن شکست را انکار کرد اما سعی کردیم از نظر روحی و روانی تیم را بازسازی کنیم و با بازیکنان جلسات متعددی گذاشتیم. توانستیم به شرایط خوبی برسیم. بازیکنان ما توانمند هستند اما اسیر اشتباهات شدیم. مهم این است که از این بازی‌ها درس بگیریم و جبران کنیم.

او ادامه داد: در بازی‌های جام حذفی باید تمرکز بالایی داشته باشیم. فجرسپاسی هم یک تیم خوب و قابل احترام است. کادرفنی خوبی هم دارند. به دنبال یک بازی هجومی هستم و همیشه فلسفه‌ام این است. برای جام حذفی انگیزه‌های زیادی داریم و می‌خواهیم فوتبال خوبی ارائه دهیم تا هواداران لذت ببرند و در نهایت نتیجه خوبی هم کسب کنیم. باید تلاش کنیم تا پیروز شویم اما این برد راحت به دست نمی‌آید.

سرمربی نساجی اضافه کرد: تک تک بازیکنانم برایم ارزشمند هستند. من به حریفم نگاه می‌کنم و به دنبال استفاده از بازیکن ذخیره نیستم. ما شکل تیمی خودمان را داریم و براساس آنالیزمان نفرات را در زمین می‌گذاریم. وظیفه من این است که اشتباهات را در تیم کمتر کنم. همه بازیکنان ما ارزشمند هستند و باید منتظر بازی فردا بمانیم.

او در پایان اضافه کرد: مهم ترین مساله بعد از شکست مقابل پرسپولیس این بود که تیم را به شرایط عادی برگردانم. این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم و آماده هستیم فردا بازی خوبی را ارائه دهیم. نساجی در هفته‌های قبل هم هم فوتبال خوبی بازی می‌کند و هم نتیجه می‌گیرد. با این حال فجر را دست کم نمی‌گیریم و باید با تمرکز بالا بازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز