خبرگزاری کار ایران

درخواست حسین‌خانی از مدیران؛ لطفا پیراهن مس کرمان را بپوشید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۵۰۷

سرمربی مس کرمان برای رسیدگی و ارتقا مس کرمان از مدیر شرکت صنایع ملی مس درخواست کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال مس کرمان بعد از هشت سال تحت هدایت فرزاد حسین‌خانی توانست به لیگ برتر صعود کند. حسین‌خانی از 20 سال قبل در مس فعالیت می‌کند و در جایگاه‌های مختلفی کنار نارنجی‌پوشان فعالیت می‌کند. او در مس نوین به پرورش بازیکنان جوان برای کرمانی‌ها پرداخت.

با وجود اینکه سال‌ها مربیان مختلف با هزینه‌های گزاف نتوانستند مس را به لیگ برتر بازگردانند، فرزاد حسین‌خانی با ترکیبی از بازیکنان بومی و جوان توانست این کار را عملی کند. جالب اینکه به نسبت دیگر تیم‌های لیگ دسته یک، قرارداد بازیکنان مس بسیار کمتر و مشروط بسته شد. یعنی در صورت صعود، بازیکنان مبلغی را به صورت پاداش دریافت می‌کردند.

با وجود آنکه در ذهن هواداران فوتبال مس کرمان تیم صنعتی و متمولی محسوب می‌شود آنها در وقفه لیگ برتر حتی اردوی داخلی نتوانستند برگزار کنند و بازیکن کلمیبایی مدنظر این باشگاه از ادامه همکاری با این باشگاه منصرف شد. ضمن آنکه تمرینات این تیم با اعتصاب بازیکنان روبرو شد. در این میان هر چند وقت یکبار خبر تغییر محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان به گوش می‌رسد.

در همین رابطه فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس از مدیران شرکت صنایع ملی مس درخواست کرده است: «آقای رستمی کاملا بر موضوعات ورزشی و فوتبالی اشراف دارند و همچون نیم فصل اول مسابقات حمایت‌های خود را از کادر جوان و بومی تیم دریغ نکرده و زمینه را برای باشگاه جهت اجرای برنامه‌های جذب بازیکن ایجاد خواهند کرد تا در پایان فصل ماندگاری مس کرمان در لیگ برتر یک دستاورد قابل اتکا برای حرکت این تیم در سالیان آتی گردد و دل مردم کرمان با این اتفاق شاد شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز