خبرگزاری کار ایران

حسین خانی: با توجه به شکل بازی تقسیم امتیازات عادلانه بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۸۳۹

سرمربی تیم مس کرمان گفت: بازی خوبی بود و با توجه به شکل بازی تقسیم امتیازات مقابل تراکتور عادلانه بود.

به گزارش ایلنا، فرزاد حسین خانی پس از تساوی بدون گل مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. می‌دانستیم با تیم خوب و مربی با برنامه بازی داریم. نقاط قوت و ضعف آنها را می‌دانستیم و فضاهای ضربه زدن را می‌شناختیم. در بخش دفاعی روز خیلی خوبی را سپری کردیم. متاسفانه در بخش تاکتیکی حمله از اندک موقعیت‌ها استفاده نکردیم.  بازی در میانه میدان گره خورده بود و شاهد فوتبالی بودیم که موقعیت زیادی روی دروازه ها نداشت. در مجموع با توجه به شکل بازی تقسیم امتیازات عادلانه بود.

وی در مورد اینکه برنامه تان برای بازی بعدی چیست، گفت:‌ این مسابقه برای ما تمام شد و باید خوب ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم.

سرمربی مس کرمان عنوان کرد: با توجه به پرسی که تراکتور از جلو انجام می داد مجبور بودیم که دست از بازی سازی از عقب زمین خودمان را برداریم و این موضوع برای ما خوب و شکل نگرفت.

حسین خانی در مورد غیبت تماشاگران گفت: استان کرمان هیچ نقشی در این موضوع نداشته و به مسئولین شهر تبریز ربط داشته است. ما از حضور تماشاگران چه در داخل خانه و چه خارج از خانه استقبال می‌کنیم. امیدوارم تدابیری در نظر بگیرند که در همه ورزشگاه‌ها شاهد حضور تماشاگران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز