خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۸۰۴

هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و بازیکنان موثر روی نتایج و روند مسابقات انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و 8 بازی در دو روز مختلف انجام شد و مطابق هر هفته برخی از بازیکنان با عملکرد خوبی که در ترکیب تیم‌هایشان داشتند توانستند تاثیرگذار باشند و به همین منظور مانند هر هفته تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم که در زیر می‌خوانید:

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (تراکتور)

تراکتور در هوای سرد تبریز مقابل تراکتور قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. در این دیدار بارها استقلالی‌ها با ضربات خطرناک و از راه دور خود به سمت دروازه میزبان هجوم بردند با این وجود مانعی به نام اخباری، عامل ناکامی آبی‌پوشان شد. همچنین در صحنه تک به تک با یامگا به خوبی واکنش نشان داد. اخباری نشان داد از آمادگی بالایی برخوردار است و درخشش او روی تثبیت برد پرشورها تاثیر زیادی داشت. با این اوصاف محمدرضا اخباری در ترکیب تیم منتخب هفته قرار گرفت.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران

مدافع : عزت اله پورقاز(هوادار)

هوادار این هفته توانست با نتیجه یک بر صفر از ذوب‌آهن عبور کند و با خیال خوش راهی تعطیلات نیم فصل شود. تک گل بنفش‌پوشان را عزت‌اله پور قاز به ثمر رساند تا آنها با گلی اقتصادی از سد رقیب عبور کنند. عملکرد مناسب در بخش دفاعی که مانع از به ثمر نشستن حملات رقیب شد به همراه گلزنی، نام وی را در لیست بهترین بازیکن هفته ثبت کرد.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران

مدافع: گئورگی گولسیانی(پرسپولیس)

مدافع گرجستانی پرسپولیس از بازی دربی نشان داد علاوه بر امور دفاعی در گلزنی هم کار بلد است. او مقابل علیرضا حقیقی پنالتی زد که انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس داشت و در همین ورزشگاه پنالتی علی دایی آقای گل سابق جهان را در هجده سالگی دریافت کرده بود. با این وجود گولسیانی پشت ضربه پنالتی تیمش قرار گرفت و توانست در دقیقه 7 تیمش را صاحب گل کند در جریان مسابقه هم بازی خوبی به نمایش گذاشت. با این اوصاف گولسیانی در ترکیب تیم منتخب ایلنا جای گرفت.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران

مدافع: مرتضی پورعلی گنجی(پرسپولیس)

پورعلی گنجی در نیمه اول با پاس‌های قطری و بلند خود سهم زیادی در طراحی حملات پرسپولیس داشت و از فضای خالی پشت مدافعان کناری  نساجی برای ارسال توپ‌هایش و فراهم کردن شرایط برای بازیکنان کناری سرخ‌پوش به خوبی استفاده کرد. او در این مسابقه همگام با فاز هجومی در فاز دفاعی هم فعال بود و رهبری خط دفاع پرسپولیس را به خوبی برعهده داشت. در نیمه دوم، قبل و بعد اخراج ترابی به مهاجمان رقیب اجازه خودنمایی ندادند. تا پیروزی پُر گل پرسپولیس رقم بخورد. با این اوصاف مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها در ترکیب تیم منتخب ایلنا قرار گرفت.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران

هافبک کناری : دانیال اسماعیلی‌فر(پرسپولیس)

در فوتبال ایران معمولاً بازیکنان کناری روی ضربات ایستگاهی گلزنی می‌کنند و در جریان مسابقه معمولاً در امر گل‌سازی کمک می‌کنند. با این وجود دانیال اسماعیلی‌فر با ارائه بازی خوب و ثبت دبل مقابل نساجی، عملکرد بسیار خوبی داشت. حتی مدافعان نساجی انتظار حضور او در حملات را نداشتند و با جایگیری مناسبی که داشت توانست از فضاهای به وجود آمده در دفاع حریف خیلی خوب استفاده کند. اسماعیلی‌فر وقتی که تیمش با نتیجه 3 بر یک جلو بود در دقایق 51 تا 54 دو گل دیگر به ثمر رساند تا عملاً شاگردان مطهری هیچ شانسی برای جبران نتیجه نداشته باشند. با این شرایط او در ترکیب تیم منتخب قرار گرفت.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران

هافبک: مهدی مومنی(ملوان) 

ملوان در روزی که زمین ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به دلیل بارندگی  با مشکل روبرو بود، توانست با نتیجه یک بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کند. در این مسابقه مهدی مومنی تلاش زیادی برای گلزنی ملوان انجام داد و در نهایت توانست در دقیقه 42 گلزنی کند. مومنی در 83 دقیقه‌ای که در زمین حاضر بود بارها خط دفاع رقیب را آزار داد و اگر ملوانی‌ها کمی با تجربه‌تر عمل می کردند چه بسا که روی نفوذهای سریع وی به گل‌های بعدی می‌رسیدند.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران

هافبک: فرشاد احمدزاده(سپاهان)

اگر چه سپاهان با نتیجه 2 بر صفر از سد مس کرمان عبور کرد اما این تیم موقعیت‌های زیادی داشت که تبدیل به گل نشد. احمدزاده در روز خوب سپاهان یک پاس گل فراهم و چندین پاس خوب که به دلیل کم دقتی مهاجمان تبدیل به گل نشد. احمدزاده یکی از ارکان اصلی بازی خوب تیمش در سپاهان بود. با این اوصاف بازیکن زردپوشان در ترکیب تیم منتخب قرار گرفت.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران

هافبک: مهدی ترابی(پرسپولیس)

مهدی ترابی در روز پُر گل پرسپولیس نقش بسیار زیادی داشت و خط دفاعی نساجی را بارها با پاس‌هایش آزار داد. او در این مسابقه دو پاس گل ثبت کرد و چه بسا اگر اخراج نمی‌شد اختلاف گل سرخ‌پوشان با نساجی بیشتر می‌شد.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران

هافبک کناری: محمد قنبری(تراکتور)

یکی از ارکان اصلی پیروزی تراکتور مقابل استقلال محمد قنبری بود. او در آخرین بازی تیمش پیش از نیم فصل دبل کرد و بارها با جایگیری مناسب در مسیر موقعیت‌های خطرناک پرشورها قرار گرفت. این بازیکن متولد 1377 از اعتماد خمز به خوبی بهره گرفت و کمک کرد تا تراکتور به رده دوم جدول برسد. با این اوصاف به دومین تراکتوری تبدیل شد که در تیم منتخب هفته جای گرفت.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران

مهاجم: شهریار مغانلو(سپاهان)

در روزی که سپاهان با نتیجه 2 بر صفر از سد مس کرمان عبور کرد، شهریار مغانلو نقش انکار نشدنی داشت. او گل اول تیمش را در دقایق ابتدایی مقابل میزبان به ثمر رساند و گل دوم تیمش را به پایه‌گذاری کرد تا خیال زردپوشان بابت پیروزی راحت باشد. مهاجم سپاهان نشان داد در پازل تاکتیکی مورایس جا افتاده و روی عملکرد خط آتش اصفهانی‌ها تاثیر به‌سزایی دارد. با این شرایط مهاجم سپاهان هم در تیم منتخب هفته پانزدهم ایلنا جای گرفت.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران

مهاجم: محمد عمری(پرسپولیس)

محمد عمری مقابل نساجی نشان داد با تمرکز بالایی در زمین حاضر می‌شود و از کمترین اشتباه حریف به سود تیمش استفاده می‌کند. دبل او مقابل نساجی عملاً تیرخلاصی بر روحیه تیم حریف بود و پیروزی پرسپولیس را تثبیت کرد. مهاجم جوان پرسپولیس که می‌کوشد جای لوکادیا را پُر کند در دقایق 21 و 33 گلزنی کرد. با این اوصاف عمری توانست در تیم منتخب هفته ایلنا جا بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز