خبرگزاری کار ایران

2 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات با فابریزیو رومانو

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۲۸۰

نقل و انتقالات فوتبال اروپا امروز به صورت رسمی در تمامی لیگ‌ها آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا روز گذشته -یکم ژانویه- به صورت رسمی در لیگ برتر انگلیس آغاز شد. فعالیت باشگاه‌های حاضر در بوندسلیگا، سری آ، لیگ فرانسه و لالیگا نیز امروز مجاز شده است.

از امروز آخرین اخبار، شایعات، نقل قول‌ها و به روز رسانی‌ها پیرامون نقل و انتقالات فوتبال اروپا را همراه با فابریزیو رومانو، مطرح‌ترین کارشناس نقل و انتقالات جهان دنبال کنید:

* برناردو سیلوا درباره آینده‌اش: "در ماه ژوئن دوباره صحبت خواهیم کرد تا ببینیم بهترین راه حل چیست. روی پروژه سیتی متمرکز هستم و قراردادم در 31 سالگی به پایان می‌رسد. کتمان نمی‌کنم که هدف من در سال‌های اخیر، اگر اتفاق خوبی در جای دیگری بیفتد، احتمالاً انتقال به یک پروژه جدید خواهد بود.


* رسمی: کسپر دولبرگ به صورت قرضی با گزینه خرید از نیس به هوفنهایم پیوست.


* آرسنال و یونایتد منتظر اتلتیکومادرید هستند تا تقاضای خود را برای ژائو فلیکس کاهش دهد. اتلتیکومادرید حدود 18 یا 19 میلیون یورو برای انتقال قرضی ژائو فلیکس می‌خواهد.


* آرسنال پیشنهاد خود را برای جذب میخایلو مودریک افزایش داده زیرا مذاکرات پس از رد پیشنهاد 40 میلیون یورویی به علاوه 20 میلیون یورو ادامه دارد. اکنون معامله به شاختار بستگی دارد چلسی نیز علاقه مند به مودریک است؛ البته این در صورت عدم موفقیت امضای قرارداد آرسنال است. آرسنال همچنان در اولویت است.


* با توجه به شرایط فعلی، هیچ مذاکره‌ای بین سائوپائولو و تاتنهام برای لوکاس مورا وجود ندارد. وینگر برزیلی می‌تواند تا پایان فصل در اسپرز بماند و سپس در ژوئن به عنوان بازیکن آزاد باشگاه ترک کند.


* مدیر برایتون در مورد مک آلیستر: "هیچ گفتگویی در جریان نیست و ما نمی‌خواهیم هیچ‌ تماسی داشته باشیم. ما در این وضعیت خوشحالیم.  می‌دانیم که پیشنهاداتی برای مک‌آلیستر و کایسدو که استعداد‌های تاپی‌ هستند وجود دارد اما ما سورپرایز نمی‌شویم."


* رسمی: دژان لوورن مدافع میانی کروات باشگاه زنیت را ترک کرد و با قراردادی دائمی به المپیک لیون پیوست. قرارداد تا ژوئن 2025 توسط بازیکن سابق لیورپول امضا شد.


* طبق گزارش هفته گذشته، نیوکاسل، یوونتوس و همچنین بوروسیا دورتموند در رقابت برای جذب ایوان فرسندا مدافع راست با استعداد هستند. نیوکاسل در حال بررسی گزینه های دفاع راست جدید است و قبلاً اولین تماس ها را برای فرسندا داشته است.


* چلسی و انگولو کانته در حال مذاکره بر سر شرایط مختلف برای‌ تمدید قرارداد هستند، زیرا قرارداد فعلی در ژوئن به پایان می رسد. وضعیت پس از مذاکرات کند در ماه های گذشته تغییر کرده است. کانته، آماده بحث در مورد دستمزد است، زیرا او باشگاه را دوست دارد و امیدوار است بماند. الان وضعیت 50/50 است.


* گراهام پاتر در مورد مراحل عقد قرارداد بادیاشیله که به پایان رسید: «تا زمانی که کسی به من نگوید که با کسی قرارداد امضا شده، اظهار نظر من از جانب خودم ناعادلانه خواهد بود.»

بادیاشیله روز دوشنبه در لندن خواهد بود تا پس از انجام تست‌های پزشکی قرارداد شش و نیم ساله را امضا کند. معامله تقریباً تمام شده است.


* دیویس واسکز دروازه بان کلمبیایی روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید میلان تحت آزمایشات پزشکی قرار خواهد گرفت. اسناد بین باشگاه‌ها امضا شده است.

میلان همچنان مشتاق جذب اسپورتیلو به عنوان بازیکن آزاد در ماه ژوئن به عنوان دروازه بان جدید است.


*مارکینیوش تایید کرد که مذاکرات برای قرارداد جدید او با پی اس جی اکنون بسیار پیشرفته است: «بله، مذاکرات به خوبی پیش می‌رود.»

بحث بر سر مدت قرارداد، یکی از آخرین مراحل قبل از امضای آن است. اینکه تا 2026 باشد یا 2027!


* جونینیو پرنامبوکانو در مورد خرید جدید چلسی، آندری سانتوش: «من هرگز بازیکنی را در 18 سالگی ندیده‌ام که به اندازه او آماده باشد. از نظر فیزیکی، او یک جانور است و از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد. او بهتر از من نخواهد بود، او خیلی بهتر از من خواهد بود.»


* کلوپ در مورد خریدهای بیشتر بعد از گاکپو: «اگر کاری باشد که بتوانیم در ژانویه انجام دهیم که به معنای بازیکن مناسب و وضعیت مالی خوب باشد... آن را انجام خواهیم داد، اما اگر نه، این کار را نمی‌کنیم."

لیورپول اصرار دارد که حاضر به پرداخت بند 120 میلیون یورویی برای انزو فرناندز نیست.


* تماس‌های جدیدی در این هفته ژائو فلیکس برقرار خواهد شد. باشگاه‌های لیگ جزیره مذاکرات مستقیم جدیدی با ایجنت او خورخه مندس خواهند داشت. چلسی روی معامله انزو متمرکز شده است، منچستریونایتد و آرسنال پیش از این با مندز مذاکره کرده بودند. پاری سن ژرمن، در حال حاضر در رقابت نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز