خبرگزاری کار ایران

حسینی: بازی با پرسپولیس را باید فراموش کنیم/ پیکان باید مقابل سپاهان بدون اشتباه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۱۶۷

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از بازی دادن به جوانان لذت می‌ّبرم و از این اتفاق خرسند هستم.

به گزارش ایلنا، با توجه به پرواز دیرهنگام اعضای تیم سپاهان به تهران و البته همزمانی تمرین تیم فوتبال پیکان با زمان نشست خبری و فشردگی در برنامه‌های لیگ برتر، نشست خبری قبل از مسابقه پیکان و سپاهان با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برگزار نشد.

به همین دلیل سیدمجتبی حسینی در گفت و گویی با بخش رسانه‌ای باشگاه پیکان شرکت کرد و درباره بازی حساس روز شنبه و برخی موضوعات دیگر به صحبت پرداخت.

حسینی در ابتدا شرایط پیکان را قبل از بازی هفته چهاردهم لیگ برتر اینطور ارزیابی کرد: بعد از مسابقه با پرسپولیس و عملکرد خوبی که داشتیم، با بچه‌ها صحبت کردم که آن مسابقه و اتفاقاتش را فراموش کنند. تمرینات خوبی را انجام دادیم و آنالیز دقیقی روی تیم سپاهان داشتیم. بازی بسیار سختی در پیش داریم و امیدوارم بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند و نتیجه مطلوبی به دست بیاوریم.

وی درباره اینکه تیمش در این برهه لیگ برتر به صورت متوالی با تیم‌های مدعی بازی‌ می‌کند، گفت: این هم از شانس ما است که چنین قرعه‌ای نصیب‌مان شده است. این قرعه را به فال نیک می‌گیریم. مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دادیم اما باید مقابل سپاهان بهتر کار کنیم. این تیم بسیار پرمهره است و از کادرفنی خوب و بادانشی سود می‌برد. کارمان در مقابل چنین تیمی بسیار سخت است اما بسیار امیدوار هستم تا یک نمایش خوب دیگر داشته باشیم. امیدوارم بچه‌ها مسائلی که به آنها گفتیم را درست اجرا کنند و بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی برداشت کنیم.

سرمربی پیکان درباره اینکه تا پایان هفته سیزدهم بیشترین تعداد بازیکنان جوان را در ترکیب اصلی تیمش به زمین فرستاده، عنوان کرد: همیشه کار کردن با بازیکنان جوان را دوست دارم. اعتقادم این است که ما معلم هستیم و باید به این جوانان فرصت بدهیم تا توانایی های خود را نشان بدهند. این جوانان آینده فوتبال ایران را می‌سازند و خوشحالم با کمک همکارانم توانسته‌ایم جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کنیم. به این جوانان اعتقاد و اعتماد دارم، اگرچه در جاهایی به خاطر کم تجربگی‌ آنها ضرر کردیم اما از بازی دادن به جوانان لذت می‌برم.

حسینی ادامه داد: خوشحالم کاری که در باشگاه پیکان انجام می‌دهیم، خروجی دارد. ما مربیان باید در پایان فصل بتوانیم بگوییم خروجی کارمان چه بوده و چند بازیکن جدید به فوتبال معرفی کردیم. این وظیفه مهمی است که بر گردن ما قرار گرفته است. البته بازیکنان جوان باید مسائل زیادی را در نظر بگیرند. آنها باید تحت هر شرایطی از حاشیه دور باشند و قدر فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته را بدانند.

وی تاکید کرد: امیدوارم فردا بازیکنان بدون اشتباه باشند و بتوانیم روز خوبی را پشت سر بگذاریم. با تمام احترامی که برای تیم سپاهان قائل هستم،‌باید بگویم که برای موفقیت در این بازی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و کوتاه نخواهیم آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز