خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

دوئل استقلال و مس رفسنجان با غایبان بزرگ در آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۰۲۷

استقلال و مس رفسنجان در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که این دیدار با غیبت بازیکنان بزرگ روبرو است.

به گزارش ایلنا، استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر  و از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند بعد از وقفه لیگ برتر یک برد و یک تساوی کسب کردند و برای کسب جایگاه بهتر در لیگ می‌جنگند. به همین بهانه شرایط دو تیم  و مسائل پیرامون مسابقه را مرور می‌کنیم:

تیم داوری:

امیر عرب براقی، حسن ظهیری، هادی طوسی، ناصر جنگی، ناظر داوری: اسماعیل صفیری

سابقه تقابل دو تیم:

در 5 تقابل قبلی دو تیم استقلال 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده است. با این اوصاف نارنجی‌پوشان انگیزه زیادی دارند تا اولین پیروزی خود را در آزادی مقابل آبی‌پوشان تجربه کنند. آخرین دوئل دو تیم به سوم خرداد 1401 باز می‌گردد که استقلال در رفسنجان با نتیجه 2 بر صفر از سد مس عبور کرد.

شرایط استقلال:

شاگردان ساپینتو اگر چه با 26 امتیاز هم امتیاز پرسپولیس هستند اما به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار دارند. آنها هفته گذشته به سختی و به کمک پنالتی یامگا از سد صنعت نفت آبادان عبور کردند. آبی‌پوشان در 5 بازی اخیر لیگ برتر 3 برد و 2 تساوی کسب کردند و به هیچ وجه تمایل ندارند امتیاز از دست بدهند. 6 بازیکن استقلال در این بازی غایب هستند. محمد محبی، صالح حردانی و سعید مهری را به دلیل محرومیت و آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی و عارف غلامی را به دلیل مصدومیت در اختیار سرمربی پرتغالی نیستند.

پیش از این بازی ساپینتو اعلام کرد که مهدی قایدی در این بازی گل می‌زند باید دید در غیاب غایبان بزرگ این موضوع عملی می‌شود؟

حاشیه غیرمنتظره:

بحث ساپینتو و مدیر رسانه‌ای استقلال  پیرامون کیفیت امکاناتت کمپ شادروان حجازی، مقابل دوربین‌ رسانه‌ها کمی حواشی غیرمنتظره ایجاد کرد. مدیر عامل استقلال البته سریعاً شب مسابقه در اردوی تیم حاضر شد و با شارژ مالی سعی کرد حواشی پیرامون تیم را از بین ببرد و از ساپینتو دلجویی کرد.

شرایط مس رفسنجان: 

اگر چه حامد لک انگیزه زیادی برای تقابل با استقلالی‌ها در این مسابقه و نمایش توانایی‌های خود داشت به دلیل مصدومیت از ناحیه دو قلوی پا به احتمال فراوان در این دیدار غایب خواهد بود. محمد ربیعی هم اعلام کرده که به دنبال دفاع اتوبوسی یا تساوی از این مسابقه نیست. آمار دفاعی نارنجی‌پوشان هم بسیار خوب بوده آنها 4 گل تا کنون دریافت کردند.

لوسیانو پریرا که با حضور فرزندش در تمرین مسی‌ها توجه‌ها را به خود جمع کرده بود از روحیه بالایی برخوردار است. 

تغییرات مدیریتی اگرچه مدتهاست گذشته اما سایه سنگین آن هنوز روی سر تیم حس می شود شاید اولین بازی است که تیم بدون علی علیزاده معاون ورزشی سابق در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز