خبرگزاری کار ایران

به این فدراسیون امیدی نیست؛ حکم جنجالی جدید توسط تاج

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۸۲۶

یک روز بعد از عذرخواهی و دلجویی رییس فدراسیون فوتبال، اقدام جدید مهدی تاج، نشان داد که همچنان باید در انتظار تصمیماتی بود که امیدواری را به آینده این فدراسیون کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فدراسیون فوتبال و مهدی تاج بعد از مصاحبه تلویزیونی رییس فدراسیون حسابی مورد نقد بودند.بعد از آن اما فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای سعی در تلطیف اوضاع داشت حتی با اعتراف به رفتار اشتباه رییس فدراسیون اقدام به عذرخواهی نیز کردند. نکته شاید امیدوارکننده اما جایی بود که در این بیانیه وعده داده شد که در ادامه تصمیمات مهم و بهتری برای آینده فوتبال گرفته خواهد شد. 

با این حال تنها یک روز بعد عقب نشینی رییس فدراسیون از اقدام اشتباهش، شاهد تصمیمی عجیب و جنجالی بودیم: «علی خطیر به عنوان مشاور عالی رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.»

جالب اینجاست که در اوایل دوران ریاست عزیزی خادم هم نام خطیر به عنوان گزینه دبیر کلی مطرح بود. معاون اسبق استقلال که سابقه درگیری‌های فیزیکی او نیز با اصحاب فوتبالی (علیرضا حقیقی و دستیار کی روش) از خاطر نرفته است.

خطیر که در انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از حامیان مهدی تاج بود و در شرایطی که اکنون نیز طبق حکم کمیته اخلاق با محرومیت 5 ساله روبروست، اینچنین از سوی فدراسیون بار دیگر به کار فراخوانده شده تا ناامیدی از این فدراسیون بیش از گذشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز