خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان/ دست رد به مهاجمان فعلی!

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۵۵۲

پرسپولیس در غیاب دو مهاجم خارجی خود باید به مصاف پیکان برود.

به گزارش ایلنا،‌ پرسپولیس در دربی 99 با غیبت دو مهاجم خارجی و اصلی خود روبرو شد تا با نقطه ضعف مهمی مقابل استقلال قرار بگیرد. با این وجود درخشش گئورگی گولسیانی و دبل او مشکلات سرخ‌پوشان را در این دیدار حساس موقتاً پوشش داد.

حالا با ادامه مصدومیت شیخ دیاباته، پرسپولیس قطعاً زمان کافی برای تمهیدات و راهکارهای جایگزین را داشته است. نباید فراموش کرد که بازی پیکان با وجود آشنایی حسینی از همکار سابقش برای سرخپوشان آسان‌تر است و نسبت به استقلال رقیب عقب‌تر می‌نشیند. 

دروازه‌بان:

با اینکه علیرضا بیرانوند عملکرد خوبی در دربی نداشت و نتوانست از تجربه خود بهره بگیرد همچنان گزینه اول برای محافظت از قفس توری پرسپولیس است. این فرصت برای او وجود دارد که در بازی پیکان نشان بدهد نمایش او در بازی دربی یک اتفاق ساده بوده است.

خط دفاع: 

در قلب دفاع گئورگی گولسیانی بعد از درخشش در بازی قبلی همچنان با مرتضی پورعلی گنجی گزینه‌های اصلی روی میز یحیی هستند. در دفاع راست دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی در سمت چپ دفاع به کار خود ادامه می‌دهد .
خط میانی:

با توجه به حساسیت دربی کادرفنی پرسپولیس ترجیح داد همزمان از دو هافبک دفاعی استفاده کند. اما با توجه به سبک دفاعی پیکان مشخص نیست که دوباره کمال کامیابی‌نیا از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد اما میلاد سرلک از همان ابتدا در ترکیب اصلی قرار دارد.

مهدی ترابی در بازی قبلی پایه گذار هر دو گل سرخ‌پوشان بود احتمالاً در سمت راست و وحید امیری که فروغ آنچنانی در بازی دربی نداشت در سمت چپ به میدان می‌رود. سروش رفیعی در مرکز خط هافبک قرار می‌گیرد و سعید صادقی نزدیک‌تر به تک مهاجم تیم بازی خواهد کرد.

خط حمله:

با وجود اینکه مهدی عبدی و حامد پاکدل به عنوان 2 مهاجم تخصصی در ترکیب پرسپولیس حضور دارند، اما ترجیح گل محمدی استفاده از عالیشاه در ترکیب اصلی است که می‌تواند با سرعت خود مهاجمان حریف را وادار به خطا یا دریافت ضربه ایستگاهی کند. ضمن آنکه می‌تواند به سمت چپ و راست هم برای طرح ریزی گل کمک کند. در واقع فضا را برای گلزنی هافبک‌ هجومی یا دیگر  بازیکنان میانی تیم فراهم کند.

با این اوصاف ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر،  علی نعمتی، میلاد سرلک، وحید امیری، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، امید عالیشاه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز