خبرگزاری کار ایران

سیف‌الله‌پور: کجای دنیا ساعت 2 بعد از ظهر بازی می‌گذارند/ نمی‌دانم مهندس وطنی چه فکری با خودش کرده است؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۳۹۶

مدیرعامل باشگاه نساجی گلایه‌هایی را نسبت به وضعیت ورزشگاه وطنی قائمشهر ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، ایزد سیف‌الله‌پور در مورد شرایط نامطلوب برای برگزاری بازی هوادار و نساجی در ورزشگاه دستگری اظهار داشت:‌ ابتدا باید از سازمان لیگ تشکر کنم که می‌خواهد با وجود این شرایط جوی بازی‌ها را برگزار کند. این خیلی مهم است زیرا برخی بازی‌ها هم لغو شد اما گله‌مندی من از مدیریت ورزشگاه دستگری است. از ساعت 11 که بارش رحمت الهی قطع شد، چرا باید 10، 12 نفر کاورها را جمع کنند. میزبان این مسابقه باشگاه پاس است و باشگاه هوادار نیست. هوادار هم مثل نساجی دچار مشکل شده است.

وی افزود: هیچ جای دنیا بازی را ساعت دو بعدازظهر نمی‌گذارند. به این دلیل مسابقه را در این ساعت گذاشتند که پخش تلویزیونی داشته باشد اما آن را هم گرفتند. بازیکنی که ساعت دو بعدازظهر بازی دارد، باید 10 صبح صبحانه و ناهار ر ا با هم بخورد. اکنون یک ساعت بازی به تأخیر افتاده و این موضوع تأثیرگذار است.

مدیرعامل باشگاه نساجی عنوان کرد: باشگاه پاس قوامین که امکانات و هزینه می‌گیرد، باید تعداد نفراتش را بیشتر کند تا زمین سر وقت آماده شود. سال گذشته برای هر دیدار 180 میلیون تومان اجاره می‌گرفتند اما قطعا امسال این رقم افزایش یافته است. فقط هم به باشگاه‌ها ظلم می‌شود. باشگاه‌هایی مثل هوادار و نساجی که خصوصی هستند و باید این زحمت را به خودشان بقبولانند که تابع تصمیم سازمان لیگ باشند، انتظار دارند یک جای کار هم درست شود. این واقعا درد است.

سیف‌الله‌پور در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر گفت:‌ سه سال است استان مازندران را مضحکه دست همه جا کردند. در سال اول به این دلیل که آب در چمن مصنوعی جمع می‌شد، انواع و اقسام موزیک‌ها را روی زمین گذاشتند تا بگویند زمین چمن نیست و رینگ بوکس است. در سال دوم نساجی دربه‌دری کشید. یک روز ورزشگاه دستگردی و روز دیگر در ورزشگاه امام رضای مشهد، اصفهان و ... میزبان بودیم. در سال سوم یعنی امسال چنین چمنی داریم.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد:‌ می‌گویند مجموعه‌ای است که به گفته آقایان 67 میلیارد برای آن هزینه کرده و سپس به راحتی رهایش کرده‌اند. اگر نساجی خودش وارد عمل نمی‌شد و کاور نمی‌خرید، ورزشگاه نابود می‌شد. ورزشگاه وطنی جایگاه خبرنگاران، CIP ،VIP ندارد آسانسورش خراب است. موتورخانه و گرمایش ندارد. دو طبقه ساختمان ساخته‌اند اما طبقه دوم پله ندارد. مانده‌ام مهندسی که چنین بنایی ساخته چه فکری با خودش کرده است؟ متأسفانه مسؤولان استان مازندران هم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند.

وی در مورد اینکه آیا با حسن رنگرز در این خصوص صحبت نکرده گفت:‌ رنگرز از دوستان ما است اما پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی فرنگی جواب تلفن هیچکس را نمی‌دهد اکنون بحث من این است آیا نباید سازمان یا ارگانی نسبت به اتفاقاتی که در این ورزشگاه می‌افتد ورود کند؟  67 میلیارد هزینه شده و باید بگویند کجا خرج شده است؟  اگر هم چنین هزینه‌ای نشده با افرادی که این مبلغ را مطرح کرده‌اند برخورد کنید.

سیف‌الله‌پور تصریح کرد:‌ آمادگی داریم تا در صورت رفع نقایص، باشگاه نساجی عهده‌دار ورزشگاه وطنی باشد. قطعا اگر روی این ورزشگاه دست بگذاریم، مشکلات را رفع خواهیم کرد. مورد دیگر بحث ورزشگاه ماهفروجک است. متأسفانه باید با احترام بگویم اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان سه سال است این زمین را به ما اجاره داده‌اند اما اخطاریه فرستاده‌اند که چرا اجاره نداده و کاری انجام نمی‌دهید. در شرایطی که خودشان می‌دانند هنوز اجازه هیچگونه فعالیت عمرانی به نساجی نداده‌اند. این یکی دیگر از مشکلاتی است که باشگاه نساجی با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال جای رفاقت‌ها و دوستی‌ها است قطعا همه ما دوست داریم در فوتبال دوستان زیادتری داشته باشیم زیرا در این رشته روح جوانمردانه وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز