خبرگزاری کار ایران

بسکتبال بانوان؛ تداوم پیروزی‌های گروه بهمن و شهرداری گرگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۰۳۳

هفته ی یازدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور با برتری تیم های گروه بهمن تهران، شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، پالایش نفت آبادان و نیکان تهران همراه بود.

به گزارش ایلنا،  درهفته‌ی یازدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور گروه بهمن  تهران و شهرداری گرگان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند تا همچنان جایگاه اول و دوم به این  دو تیم و شاگردان طائرپور و نیکا بیک لیک لی اختصاص داشته باشد.

رویارویی تیروژ حیات کردستان و ذوب آهن اصفهان در سنندج که جدال دو تیم برای قرار گرفتن در مکان سوم جدول بود، با پیروزی ذوب آهن به پایان رسید تا شاگردان فرحناز شمس به مکان سوم صعودکنند. در بازی رفت تیروژ حیات کردستان پیروز شده بود.

نتایج هفته یازدهم:

پاز آشا آروین ۶۰ – نفت آبادان ۶۴

تیروژ حیات کردستان ۵۰ – ذوب آهن اصفهان ۵۷

پادما یدک ایرانیان اصفهان  ۶۱ – نیکان تهران ۷۲

گروه بهمن تهران ۸۵ – سپهرداد تهران ۴۶

ستاد شرکت ملی گاز تهران ۴۴ – شهرداری گرگان۷۵

تیم های گروه بهمن تهران با ۲۲ امتیاز ، شهرداریگرگان با ۲۰ امتیاز و ذوب آهن اصفهان با ۱۹ امتیاز تیم های اول تا سوم جدول رده بندی تا پایان هفتهی یازدهم هستند.

گروه بهمن تهران تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز