خبرگزاری کار ایران

زنوزی: تمامی خواسته‌های «خمز» را فراهم می‌کنیم/ با وجود کیانی و اخباری خیالم از تیم آسوده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۵۹۳

مالک تیم فوتبال تراکتور می‌گوید با حضور کیانی، اخباری و عباس‌زاده خیالم بابت تیم راحت است.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، «محمدرضا زنوزی مطلق» در جمع اعضای تیم، اظهار داشت: با وجود بزرگانی همچون آقایان کیانی، اخباری و عباس‌زاده خیالم از تیم آسوده است. جا دارد از زحمات دوست عزیزم آقای «قربان بردیف» که علی‌رغم داشتن قرارداد یک ساله مجبور به ترک ایران و حضور در تیم جدید شد، تقدیر و تشکر کنم. ایشان زحمات زیادی برای تراکتور کشید و متأسفانه تداوم همکاری میسّر نشد.

وی با تأکید بر اینکه آقای «پاکو خمز» مربی تراز اول جهانی است، توضیح داد: ایشان بیش از 9 سال در لالیگا کار کرده‌ است. من به آقای خمز خوش‌آمد گفته و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. پس از حضور آقای خمز در تمرینات، طی روزهای گذشته پرس و جو کرده و طبق شناختی که پیدا کرده‌ام، ایشان مربی قوی و با روابط عمومی و انگیزه بسیار بالاست و می‌خواهد تیم را همدل و متحد کند.

زنوزی خطاب به پاکو خمز، اظهار داشت: تراکتور پُرهوادارترین تیم آسیاست. من و سایر هواداران از شما انتظار داریم تراکتور را به آن جایگاهی که مستحق است و تاکنون نرسیده، برسانید. هر کمک و امکاناتی که درخواست کنید، در اختیارتان خواهم گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه تراکتور یکی از پُرامکانات‌ترین باشگاه‌های ایران است، افزود: امکانات و پشتیبانی من و هواداران این موضوع را نشان می‌دهد که تراکتور باید به موفقیت برسد. دست شما را به گرمی می‌فشارم و برای‌تان آرزوی موفقیت دارم. ان‌شالله با تدابیر شما و تلاش بازیکنان به قلّه فوتبال ایران برسیم و در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مالک باشگاه تراکتور در ادامه صحبت‌هایش خطاب به سرمربی جدید تیم، گفت: من به عنوان یک دوست در خدمت شما هستم و امیدوارم این همکاری به صورت دو طرفه ادامه داشته باشد. ما از طریق فوتبال با هم آشنا شدیم، ولی این دوستی از طریق فوتبال تمام نخواهد شد. جا دارد به این موضوع هم اشاره کنم که بازیکنان تراکتور بهترین‌های ایران هستند و انتظار داریم با ایجاد یک تیم منسجم، اعضای تیم را به آن چیزی که مستحق هستند، برسانید.

وی عامل بدشانسی را در جایگاه کنونی تراکتور موثر دانست و گفت: اگر بدشانس نبودیم، اکنون بین چهار تیم بالای جدول قرار داشتیم. به عنوان مثال در بازی با سپاهان روی اتفاقات شکست خوردیم و یا در بازی با ملوان لایق پیروزی بودیم. به امید خدا فاصله امتیازی را با تلاش مضاعف جبران خواهیم کرد و معتقدم در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد و می‌توانیم در لیگ و یا جام حذفی به قهرمانی دست یابیم.

همچنین پاکو خمز - سرمربی تیم فوتبال تراکتور نیز در این جلسه گفت: من از حمایت‌های آقای زنوزی تشکر می‌کنم و از اینکه در کنار شما حضور دارم، خوشحال هستم. قطعاً با بهره‌گیری از امکانات باشگاه و اتکاء به حمایت‌های آقای زنوزی و مدیریت باشگاه و تلاش اعضای تیم به آن چیزی که می‌خواهیم، دست می‌یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز