خبرگزاری کار ایران

رونمایی محمود فکری از شماره ۶ جدید در ورزشگاه خاطره‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۶۰۹

تیم فوتبال سایپا موفق شد در مرحله سوم جام حذفی تیم دسته دومی پاس همدان را با نتیجه ۲-۱ از پیش رو بردارد.

به گزارش ایلنا، صف آرایی شاگردان محمود فکری در مرحله سوم جام حذفی برابر پاس همدان با برتری ۲ بر ۱ ، تیم فوتبال سایپا پایان یافت. این رقابت که به نوعی بین ۲ تا تیم با اصالت فوتبال ایران یعنی پاس همدانی که ریشه اش به پاس تهران برمی گردد و همچنین تیم سازنده سایپا برگزار شد، حواشی مختص خودش را داشت.

درخشش عارف حاجی عیدی هافبک گلستانی که روزگاری توسط ابراهیم صادقی شناسایی شد حالا با شاگردی معروف ترین شماره ۶ فوتبال ایران (محمود فکری) به یک بازیکن شش دانگ و تاثیرگذار تبدیل شده تا مردجویباری و کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران (محمود فکری) تاثیر خودش را بر روی بازیکن شمالی تیمش در ورزشگاه قدیمی و خاطره های همای تهران به رخ بکشد.

رونمایی که تیم فوتبال سایپا را به مرحله یک شانزدهم جام حذفی رساند و شکوفایی ستاره های جوان در این تیم را بار دیگر نقل محافل کرد.

دبل عیدی و برد سایپا در این دیدار  در شرایطی اتفاق افتاد که تیم فوتبال سایپا بعلت زیرکشت بودن زمین خانگی اش و بارندگی های تهران در هفته گذشته مجبور به تمرین و مسابقه در زمین های بی کیفیت شده بود.

گل‌های نارنجی پوشان توسط بازیکن جوانش در این رقابت، ابتدا در دقیقه ۶ و سپس در دقایق وقت اضاقی زده شد. تک گل پاس همدان نیز در دقیقه ۲+۹۰ توسط مصطفی فرهادی زده شده بود.

علاوه بر درخشش هافبک سایپا؛ نیما علیپور دروازه‌بان این تیم با مهار پنالتی رضا کاشفی بازیکن پاس مانع به تساوی کشیده شدن مسابقه در نیمه نخست شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز