خبرگزاری کار ایران

کلینزمن: انگلیس یک تیم در حال رشد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۳۵۰

مربی سابق تیم ملی فوتبال آمریکا درباره عملکرد تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی قطر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یورگن کلینزمن در حالی که صبح امروز در قطر مقابل خبرنگاران قرار گرفت، در مورد انگلیس در جام جهانی قطر صحبت کرد. او به مطبوعات گفت: من فکر می‌کنم در کل ارائه بسیار مثبتی از طرف انگلیس در کل این مسابقات شاهد بودیم. این بازی، فرانسه و انگلیس، خیلی زود برگزار شد. باید در نیمه نهایی یا فینال به یکدیگر می‌رسیدند.

اما یک تیم باید به خانه برود و متأسفانه از منظر انگلیسی این تیم انگلیس بود - اما من فکر می‌کنم در مجموع آن‌ها تورنمنت بسیار خوبی را سپری کردند. انگلیس هنوز یک تیم در حال رشد است. فکر می‌کنم با این تیم هنوز هم می‌تواند در چند سال آینده بهتر شود. آنها از نظر سنی به هیچ وجه در حد محدودیت نیستند.

بنابراین استعدادهای زیادی دارند، بهتر می‌شوند و تجربه بیشتری کسب می‌کنند. بنابراین آن‌ها اکنون سه تورنمنت بسیار مثبت با تورنمنت روسیه داشته‌اند، مشخصاً یورویی که در آن به فینال رفتند. حالا فکر می‌کنم این یک تورنمنت بسیار مثبت بود، حتی اگر در مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسیده باشد. بنابراین، به نظر من، چیزهای بیشتری از این تیم انگلیس می‌شنویم.

کلینزمن همچنین در مورد پنالتی از دست رفته هری کین نظر داشت و گفت: "من در چند روز گذشته بحث می‌کردم و می‌گفتم، «می‌دانی، از زمانی که داور برای پنالتی سوت می‌زند تا زمانی که فرصتی برای زدن پنالتی پیدا می‌کنی، زمان بسیار زیادی در حال گذر است» و این کار در مغز شما در حال انجام است.

زمان می‌گذرد و واضح است که شما شروع به فکر کردن می‌کنید - بیش از حد فکر می‌کنید - و به نقطه‌ای می رسید که دیگر پنالتی را آنطور که می‌زدید اجرا نمی‌کنید، ممکن است درست بعد از سوت چنین باشد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز