خبرگزاری کار ایران

سانتوس: صبورتر بودیم نتیجه تغییر می‌کرد/ این نسل پرتغال اینجا تمام نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۶۵۲

سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید این نسل فوتبال پرتغال با وجود حذف از جام جهانی تمام نشده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی از پدیده جام یعنی مراکش شکست خورد. تا رونالدو و یارانش با چشمانی اشکبار با جام وداع کنند.

در همین رابطه فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، در پایان بازی گفت: "برای ما یعنی من و بازیکنان این یک ناامیدی بسیار بزرگ است. تیم بسیار مطمئن و خوشحال بود اما حقیقت این است که ما موفق نشدیم. بازیکنان تلاش زیادی داشتند. من فکر می‌کنم که در نیمه اول از نظر خلاقیت برای باز کردن دفاع مراکش کمی منفعل عمل کردیم. 

ما آماده شده بودیم تا با استفاده از بازیکنان خلاق خود موقعیت های گل روی دروازه حریف ایجاد کنیم. با این حال در نهایت گل را دریافت کردیم و در نیمه اول شرایط مطابق میل ما پیش نرفت." 

سانتوس در ادامه گفت: "در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و در نهایت مجبور بودیم که حمله کنیم. از طرف دیگر مراکش هم خیلی خوب دفاع می کرد. ما در نیمه دوم خیلی پیشرفت کردیم اما به خصوص در 20 دقیقه آخر خیلی مضطرب بودیم و می‌خواستیم سریع توپ را به محوطه جریمه برسانیم در حالی که می‌توانستیم با صبر کار بهتری انجام دهیم. در حال حاضر ما بسیار غمگین هستیم." 

سانتوس در پایان گفت: "این نسل به اینجا ختم نمی‌شود و این فرصت را خواهد داشت که کارهای بسیار خوبی برای فوتبال پرتغال انجام دهد. آنها امروز این موضوع و ظرفیت خود را به خوبی نشان دادند. این را به خاطر کارهایی که تا الان انجام داده ایم می‌گویم. حتی امروز و برای تلاشی که در نیمه دوم انجام دادیم. مهمتر از همه اینها ما مطمئن بودیم که در این بازی پیروز می‌شویم و حتی به فینال می‌رسیم اما این اتفاق رخ نداد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز