خبرگزاری کار ایران

مسی: روح مارادونا پشت و پناه ما است/ داور به ما سخت می‌گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۴۳۵

بعد از پیروزی دراماتیک و جنجالی آرژانتین در یک‌چهارم نهایی جام جهانی مقابل هلند، مسی کاپیتان آلبی سلسلته صحبت‌های احساسی انجام داده است.

به گزارش ایلنا، دیشب و در یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای جام 22ام، مسی و یارانش موفق به شکست هلند و حضور در جمع چهار تیم برتر جام‌جهانی شدند. مسی در این دیدار حواشی و درگیری زیادی با نیمکت تیم ملی هلند داشت. کاپیتان افسانه‌ای آرژانتینی‌ها، در مصاحبه بعد از بازی خود نکات جالبی را عنوان داشته که به آن پرداخته‌ایم.

شماره ده آرژانتینی‌ها عنوان داشت:

مردم پر از اشتیاق هستند، چرا که ما جز چهار تیم برتر جام هستیم.

اکنون وزنه‌ای از روی دوشمان برداشته شده است و از ابتدا این را می‌گفتیم که دیگو پشت و پناه ما است.

 

مسی می دانست که آرژانتین چقدر به حذف نزدیک شده است، اگرچه او فکر نمی کرد که بازی باید تا این حد پیش می رفت چون گل دوم وگهورست از روی یک ضربه ایستگاهی بحث برانگیز دقیقه 101 به ثمر رسید.

مسی درباره گل دوم هلند و عملکرد لاهوز به این شکل نظر داد:

زمانی که آنها به تساوی رسیدند، ناامیدی زیادی وجود داشت که بسیار ناعادلانه بود. این گل از یک ضربه ایستگاهی بود که فکر نمی کردم خطا باشد.

من نمی خواهم در مورد داوران صحبت کنم، شما با صحبت درباره داوران ممکن است تنبیه شوید و نمی توانید صادقانه نظر خود را بیان کنید. او در حد استاندارد نبود و به ما سخت می گرفت. وقتی پنالتی پنجم لاتورا گل شد، وزنه سنگینی از روی سینه ما برداشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز