خبرگزاری کار ایران

تن هاگ: نمی‌خواهم برای رونالدو انرژی مصرف کنم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۴۱۷

سرمربی تیم منچستریونایتد طی مصاحبه‌ای درباره جدایی کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو در جریان مسابقات جام جهانی قطر قراردادش با منچستریونایتد را به صورت توافقی فسخ کرد و از جمع شیاطین سرخ جدا شد.

این اتفاق پس از آن عملی شد که او طی مصاحبه‌ای علیه باشگاه و سرمربی تیم یعنی اریک تن هاگ مواضعی تندی را مطرح کرده بود.

اریک تن هاگ اکنون طی مصاحبه‌ای به این اتفاق واکنش نشان داده است. تن هاگ گفت: «از لحظه اول تا همین زمان می‌خواستم رونالدو تو منچستر بماند. او خودش خواست از تیم جدا شود و اگر بازیکنی نخواهد در این تیم بماند، واضح است که باید برود.

مصاحبه رونالدو را دیدم اما نه همه آن را. به عنوان یک باشگاه، این مصاحبه قابل قبول نیست و عواقبی دارد. قبل از این مصاحبه، رونالدو هیچوقت به من نگفت که قصد جدایی دارد.

در تابستان، من و رونالدو فقط یک بار با یکدیگر حرف زدیم. او به من گفت که تا یک هفته دیگر می‌گویم که قصد دارم بمانم یا نه. بعد رونالدو آمد و گفت که قصد به ماندن دارد.

اگر رونالدو در فرم خوبی باشد، بازیکن خوبی است و می‌توانست به ما کمک زیادی کند اما او در فرم خوبی نبود. من اهمیتی به این مسائل نمی‌دهم و هر چه که شد، دیگر مربوط به گذشته بود. نمی‌خواهم برای او انرژی صرف کنم. من می‌خواستم با رونالدو کار کنم و ترجیح می‌دادم اوضاع طور دیگری پیش می‌رفت.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز