خبرگزاری کار ایران

واکنش تن هاگ به جدایی رونالدو از منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۶۹

اریک تن هاگ می گوید منچستریونایتد پس از جدایی کریستیانو رونالدو «به آینده نگاه می‌کند.»

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد در ماه نوامبر پس از مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان، برای فسخ قرارداد با رونالدو به توافق متقابل رسید.

این بازیکن 37 ساله یونایتد را به خیانت علیه خود متهم کرد و به تن هاگ و همچنین سلسله مراتب باشگاه حمله کرد.

در اولین مصاحبه خود پس از این اتهامات، تن هاگ در واکنش به رونالدو محتاط بود و در عوض تاکید کرد که مشتاقانه منتظر اتفاقاتی است که برای یونایتد در پیش است.

وقتی در مورد رونالدو سوال شد، تن هاگ به رسانه رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: "او رفته است و مربوط به گذشته است. ما اکنون به جلو نگاه می‌کنیم و به آینده نگاه می‌کنیم."

سرمربی یونایتد مدعی شد که هنوز به پیشرفت‌هایی در آینده نیاز است و نشان می‌دهد که تیمش باید استانداردهای بالایی را دنبال کند.

او گفت: "ما مجبوریم، زیرا جاه طلبی زیادی داریم و اگر می‌خواهید بالاترین استانداردها را دنبال کنید، باید آن‌ها را هر روز زندگی کنید. این تنها راه برای بهتر شدن و پیشرفت است. همانطور که گفتم، از جایی که اکنون هستیم راضی هستم، اما در فوتبال نیز عناصر زیادی برای پیشرفت می‌بینم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز