خبرگزاری کار ایران

چالش وزارت ورزش با فدراسیون سوارکاری/ حواشی دست‌بردار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۷۰

تغییرات چند ماه اخیر مدیر رییس فدراسیون سوارکاری ماجرای عجیب و غریبی است که وزارت ورزش را با چالش تمام عیار روبرو کرده و حکم جدید دیوان عدالت این گره بازنشدنی ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا، تمام تصمیمات وزارت ورزش که فکر می‌کرد با رئیس فدراسیون سوارکاری به توافق رسیده، با حکم دیوان عدالت اداری باطل شد تا مسئولانش بدانند که نمی‌توانند براحتی رأی مجمعی که به‌صورت قانونی برگزار شده را نادیده بگیرند.

مدتی قبل مسئولان وزارت ورزش برای فدراسیون سوارکاری و در حالی رئیس داشت، سرپرست منصوب کردند که این موضوع با اعتراض و شکایت خلیلی، رئیس فدراسیون همراه شد.

خلیلی که در مجمع 21 خرداد رأی قاطعی از مجمع گرفت، عنوان کرد که به فدراسیون جهانی شکایت می‌کند و همان موقع بود که گویا مسئولان وزارت ورزش به این نتیجه رسیدند که راه را اشتباه رفته‌اند و تعلیق، ورزش سوارکاری را تهدید می‌کند.

البته اشتباهات وزارت ورزش با وجود این تهدید هم به پایان نرسید و جلسه صوری ترتیب داده شد تا شاید رئیس فدراسیون را تحت تأثیر قرار دهند اما حکم دیوان عدالت اداری نشان می‌دهد که خلیلی نتوانسته بیشتر از دو سه ماه منتظر برگزاری مجمع بماند.

مسئولان وزارت ورزش بعد از نشستی که برگزار کردند، گفتند بزودی انتخابات با همان کاندیداها برگزار می‌شود و دلیل سکوت خلیلی برای مدت کوتاهی همین بود اما با وجود گذشت چند ماه، مشخص شد که وزارت ورزش بنا ندارد به وعده‌اش عمل کرده و انتخابات را برگزار کند.

همه این اتفاق‌ها در نهایت کار را به جایی رساند که خلیلی شکایتش را دنبال کرد و توانست حکم محکومیت وزارت ورزش و ابطال تصمیماتش را بگیرد؛ اتفاقی که یک بار دیگر نشان می‌دهد تا چه حد مسئولان وزارت ورزش در مدیریت فدراسیون‌ها ضعف دارند.

صدور حکم دیوان عدالت اداری به نفع رئیس فدراسیون سوارکاری و ماجرایی که در انتخابات اسکواش پیش آمد، بخوبی نشان می‌دهد که چه وضعیتی بر وزارت ورزش حاکم است و تا چه حد کارها در این وزارتخانه از دست در رفته است.

وزارت ورزش گره‌ای که با دست باز می‌شد را به دندان گرفت و نتیجه‌اش شده فدراسیونی که چند ماهی اسیر حاشیه شده است.

حمید سجادی که سابقه معاونت ورزشی وزارت را داشته و با سابقه ورزشی حکم وزارت را گرفت در کنار محمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی که سال‌ها سابقه ریاست در فدراسیون تکواندو را دارد، تصمیم‌گیران اصلی در مواجهه با موضوعات فدراسیون‌ها هستند و این میزان بی‌برنامگی از سوی این افراد که سال‌ها تجربه مدیریت ورزشی را دارند، عجیب است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز