خبرگزاری کار ایران

تیته: تعادل برزیل برای رقبا مرگبار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۰۹۸

سرمربی‌ تیم ملی فوتبال برزیل درباره رویارویی با کره جنوبی در جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیته، سرمربی برزیل، در پایان این بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و ضمن ستایش از بازیکنانش در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: از هواداران سپاسگزارم. کلمه دیگری پیدا نمی‌کنم که عمق تشکرم را نشان بدهد. آنها به تیم باور دارند و نقطه قوت ما هستند. به کسانی که عاشق این تیم هستند احترام می‌گذاریم و دوست‌شان داریم.

بازی کردن نیمار و حضور میلیتائو و دانیلو

ترجیح می‌دهم درباره مصدومیت‌ها فیزیوتراپ و پزشک تیم صحبت کند. شخصی که اخبار درباره ژسوس را به رسانه‌ها درز داده بود من را به شدت عصبانی کرد چون این کار را غیرمسئولانه می‌دانم. درباره الکس تلس هم همینطور. در تیم ما مسئولی هست که می‌تواند درباره شرایط بازیکنان از نظر بدنی صحبت کند.

نقاط قوت و ضعف برزیل

این تیم در حمله بی‌نظیر است. ما نسلی را در اختیار داریم که مربیان زیادی از رده‌های سنی رویش کار کرده تا به اینجا رسیده. من امروز پیامی از آمادئو گرفتم که نقش مهمی در شکل‌گیری فوتبال وینیسیوس داشته. و خیلی کسانی دیگری که آنها را نمی‌شناسیم. آنها پایه‌های این قهرمان‌ها را شکل داده‌اند، چه از نظر فوتبالی و چه روحی روانی. برایم باعث افتخار است که نتیجه کار آنها را در اختیار دارم. تنها نکته‌ای که ما در ادامه بازی‌ها باید مد نظر داشته باشیم تعادل است. می‌دانید که اگر این برزیل تعادل داشته باشد تا چه حد برای حریفان مرگبار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز