خبرگزاری کار ایران

بررسی مشکل مالی مس و تعطیلی تمرینات؛

شهدادنژاد: بازیکنان قدیمی نصف قراردادشان را دریافت نکردند/ یکسری از افراد ما را مقابل هواداران قرار می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۷۹۰

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان که به عنوان یکی از نمایندگان بازیکنان در جلسه با مدیرعامل باشگاه شرکت داشت، دلیل اعتصاب بازیکنان مس و تعطیلی تمرینات را مشخص کرد.

آرمان شهدادنژاد در گفتگو با ایلنا، پیرامون دلیل اعتصاب بازیکنان مس کرمان در وقفه لیگ برتر، اظهار داشت: روز گذشته به همراه چند بازیکن دیگر با مدیر باشگاه جلسه داشتیم و قرار شد حداکثر تا روز 3 شنبه هفته جاری نامه یا چک طلب بازیکنان تحویل آنها شود. سال گذشته تیم جز 5 تیمی بود که با کمترین هزینه در لیگ دسته یک کار کرد. چطوری؟ ببینید مثلا قرارداد بازیکنی 800 میلیون بود طبق هدفگذاری باشگاه و ایجاد انگیزه برای بازیکنان نصف این مبلغ، جز آپشن صعود ثبت شد. یعنی عملاً بازیکنان با نصف قیمت قرارداد امضا کردند. 

وی در پاسخ به اینکه «یکشنبه سیاه» موعد دریافت قرارداد که در میان بازیکنان معروف شد چه دلیلی دارد، افزود: وقتی در ابتدای فصل قرارداد جدید را امضا کردیم به ما گفتند فعلاً وضعیت مناسبت نیست حداکثر تا انتهای مهر یا آبان پاداش صعود به بازیکنان پرداخت می‌شود که این اتفاق نیفتاد. قرار شد در یک روز خاص که مثلا یکشنبه بود، پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد. اگر امسال جام جهانی برگزار نمی‌شد عملاً در حال حاضر نیم فصل به پایان رسیده بود و هنوز بازیکنان قدیمی پول فصل گذشته خود را دریافت نکردند. با این شرایط بازیکنان تصمیم به عدم برگزاری تمرینات گرفتند. از شانس ما مدیرعامل جهت پیگیری امور در تهران حضور داشتند. وقتی ایشان به کرمان بازگشتند، با بازیکنان جلسه برگزار کردند و امیدوارم این بار وعده آنها عملی شود. 

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان که به عنوان یکی از نمایندگان بازیکنان با مدیرعامل مس جلسه داشت، تصریح کرد: ما فصل گذشته برادری خود را به این مجموعه و باشگاه نشان دادیم. خواهشاً ما را مقابل هواداران قرار ندهند. فصل گذشته هدف باشگاه صعود بود که بازیکنان آن را عملی کردند تا دل هواداران شاد شود. بنابراین خواهش می‌کنم یکسری با فرافکنی ما را مقابل هواداران قرار ندهند.

شهدادنژاد در پاسخ به این سوال که آیا از مدیریت صنایع ملی مس در خصوص عدم پرداخت پاداش‌ها به بازیکنی مطلبی عنوان شده، اظهار داشت: من هم در این باره مطالبی شنیدم و روز گذشته با کهندل مدیر باشگاه مطرح کردم. ایشان گفتند که بعد از صعود مس کرمان، رستمی مدیر صنایع مس برای کلیه اعضای تیم 20 میلیون تومان پاداش در نظر گرفتند. این پول همان زمان به بازیکنان پرداخت شد. منظور این پاداش درج شده در قرارداد نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان قدیمی چطور برای تعطیلی تمرینات بازیکنان جدید را همراه کردند، عنوان کرد: بازیکنان جدید در قراردادشان ذکر شده که بخشی از آپشن قرارداد خود را در ابتدای فصل و تا شروع بازی‌ها دریافت کنند. اما باشگاه در این خصوص کوتاهی کرد و بازیکنان جدید هم از این بابت ناراحت بودند. البته بازیکنان قدیمی مطالبات این فصل خود را دریافت کردند و از این بابت مشکلی ندارند. بازیکنان جدید در این خصوص دغدغه داشتند. با این اوصاف کل بازیکنان با پیشنهاد تعطیلی تمرینات تا مشخص شدن اوضاع مالی همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز