خبرگزاری کار ایران

شهدادنژاد: وقتی ورزشگاه نور ندارد چگونه باید توپ را ببینم؟!/ دنبال بهانه نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۵۶۴

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان با انتقاد از شرایط نور ورزشگاه شهید بهنام محمدی، معتقد است این گل در تاریکی به ثمر رسیده و داور توجه‌ای به اعتراض هم تیمی‌هایش نداشته است.

آرمان شهداد نژاد در گفتگو با ایلنا، پیرامون انتقاد اعضای تیم فوتبال مس کرمان به گل سوم نفت مسجد سلیمان و کمبود نور ورزشگاه اظهار داشت:  روی صحنه گل سوم نور پروژکتور روبروی جایگاه با خاموشی مواجه شد و به طور مشخص نور ورزشگاه کم شد. در همان صحنه بازیکنان نفت مسجد سلیمان توپ را به سمت راست زمین ما آوردند و یک پاس عقب دادند که با شوت امیرحسین کریمی منجر به گل شد. واقعاً وقتی امیرحسین کریمی شوت زد، من توپ را ندیدم و همین مسئله باعث شد گل سوم را دریافت کنم. 

وی افزود: در همان لحظه وقوع خاموشی 2 یا 3 بازیکن و همچنین مربی ما به داور اطلاع دادند و گفتند که نور ورزشگاه رفت، لطفا سوت بزنید و بازی را متوقف کنید. اما داور اعلام کرد من داورم، من تشخیص می‌دهم و من می‌بینیم. بعد از اینکه که گل را دریافت کردیم به داور گفتیم شما می‌بییند ما نمی‌بینیم! و این موضوع باعث دریافت گل سوم شد. 

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان گفت: ما به دنبال بهانه نیستیم بلکه به شرایط ورزشگاه روی گل سوم معترض هستیم. ما از کارشناسان داوری در خصوص شرایط نور ورزشگاه سوال کردیم که گفتند حتی اگر یکی از پروژکتورها با کمبود نور مواجه شود باید بازی متوقف شود. اما متاسفانه شاهد بودید که با تیم ما چطور برخورد شد.  

شهدادنژاد با ارزیابی شرایط مسابقه مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در هفته اول فصل بیست و دوم لیگ برتر، عنوان کرد:  در بازی نفت مسجد سلیمان بالاخره بازی اول لیگ ما بود شرایط  هماهنگی تیمی خیلی خوب نبود اما وقتی در خانه حریف دو مرتبه عقب می افتید و دوباره به بازی برمی گردید نشان می‌دهد که تیم ما روزهای خوبی را در هفته‌های آینده خواهد داشت. ضمن اینکه یکسری بازیکنان ما بنا به دلایل مختلف نتوانستند در هفته اول حاضر باشند و با ترکیب کامل مقابل رقیب قرار نگرفتیم. ما در هفته‌های آتی قطعاً بازی بهتری به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز