خبرگزاری کار ایران

ماجرای مشکل نور ورزشگاه شهید بهنام محمدی و اعتراض مس کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۸۱۵

اعضای تیم فوتبال مس کرمان معتقدند گل سوم نفت مسجد سلیمان با خاموشی همزمان 3 نورافکن ورزشگاه شهید بهنام محمدی روبرو بوده و داور به اعتراض آنها توجه نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال مس کرمان در هفته اول لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. اما گل سوم مسجد سلیمانی‌ها در شرایطی به ثمر رسید که آرتا منهاجی مربی تیم فریاد می زد به دلیل خاموشی 3 پروژکتور نور کم است و باید بازی متوقف شود.  مربی مس کرمان در همین رابطه اظهار داشت: «به عنوان مربی حواسم بود که تیم متضرر نشود اما متاسفانه کسی به صحبت ما توجه نکرد. در فیلم گل هم صدای ما کاملاً شنیده می‌شود. تیم ما جدیداً به لیگ برتر آمده و مشکلاتی از این دست قطعاً به ما ضربه می‌زند.»

در همین رابطه سعید قرایی در گفت‌وگو با ایلنا، پیرامون این صحنه اظهار داشت: ورزشگاه شهید بهنام محمدی در مجموع 6 نورافکن داشت که چند ثانیه قبل از گل نفت مسجد سلیمان به یکباره سه پروژکتور از کار افتاد و ورزشگاه تاریک‌تر شد. این در حالی بود که تیم ما مشغول دفاع بود و تاریکی به ضرر ما بود. در نهایت روی همان صحنه هم گل خوردیم و منجر به شکست تیم ما شد.  بعد دریافت گل از آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان تیم اعلام کرد به دلیل تاریکی قادر به تشخیص نور نبوده است.

وی افزود: مربی ما با صدای بلند این مسئله را به داور اعلام کرد، اما داور یا ناظر مسابقه تصمیم خاصی نگرفتند و دستور به ادامه بازی دادند. در حالی که جز شرح وظایف داور مسابقه است که لوکس نور را بررسی کند. به هر حال بازی در شب برگزار می‌شد و بازیکنان برای تماشای توپ نیازمند نور مناسب هستند. 

مدیر رسانه مس کرمان ادامه داد: شهر مسجد سلیمان فرودگاه ندارد. در بحث اسکان زیرساخت مناسبی ندارد. داخل ورزشگاه هم مشکل نور دارد و بعد بازی هم به علت قطعی برق امکان برگزاری نشست خبری نبود. این در حالی است برای تیم ما که جدیداً به لیگ برتر صعود کرده ، 150 مورد در نظر گرفته شده است. این موارد دارای استاندارد بالایی هستند اما برای نفت مسجد سلیمان بعد از حضور چند ساله در لیگ برتر این استانداردها رعایت نشده است. با این اوصاف شائبه به وجود می‌آید که رفتارهای مسئولان سازمان لیگ دوگانه است. با اینکه این موارد قابل پیگیری است و به فرض شکایت، آیا نتیجه دیدار تغییری می‌کند؟ آیا امکان سنجش لوکس نور وجود دارد؟ خیر باید همان موقع داور و ناظر مسابقه پیگیری می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز