خبرگزاری کار ایران

منهاجی: مقابل نفت غایبان زیادی داشتیم/ گرمای هوا روی کیفیت مس تاثیرگذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۴۵

مربی مس کرمان می گوید گرمای هوا و غیبت چند بازیکن این تیم روی نتیجه بازی مس کرمان و نفت مسجد سلیمان تاثیرگذار بوده است.

آرتا منهاجی در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست مس کرمان مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته اول فصل بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال گرمای هوا روی شرایط بازی مس تاثیر داشت، با این حال بازیکنان توانستند دو مرتبه نتایج بازی را تغییر دهند. با این حال بابت نتیجه راضی نیستیم و تمام تلاش ما به رضایت هواداران مس کرمان است. 

وی افزود: نباید فراموش کنیم که کارهای مجوز محمد قاسمی نژاد و عارف رستمی در حال انجام است و 2 بازیکن خارجی ما هنوز به تیم اضافه نشدند. به این جمع مهرداد آوخ هم که به علت محرومیت(دریافت کارت) اولین بازی را از دست داد اضافه کنید. در واقع گرمای هوا و تکمیل نبودن تیم این نتیجه به دست آمد. قطعاً تمام تلاشمان را خواهیم کرد که هفته‌های بعد با تلاش بیشتر نتایج بهتری بگیریم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: سال گذشته مس کرمان با بازیکنان جوان و بومی خود کارهای بزرگی انجام داد. کمتر کسی توقع آن نتایج را داشت. 

منهاجی در پاسخ به این سوال که آیا مدیرعامل این تیم استعفا داده است، عنوان کرد: خیلی از مسائل مدیریتی باشگاه اطلاعی ندارم و اما تا این لحظه بحث استعفا مطرح نبوده است. شاید مسائلی دیگری مطرح باشد که در حیطه وظایف بنده نیست و درباره آن اظهار نظری نمی‌کنم.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز