خبرگزاری کار ایران

پوچتینو: همه می‌خواهند مسی قهرمان جام جهانی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۶۹

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق ساوتهمپتون و تاتنهام گفت که همه می‌خواهند لیونل مسی قهرمان جام جهانی 2022 شود.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی بامداد امروز با هدایت آرژانتین با نتیجه 2 بر صفر لهستان را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر راه یافت.

مسی که تاکنون دو گل در این مسابقات به ثمر رسانده است، یک پنالتی از دست داد اما تیمش پس از گل‌های نیمه دوم الکسیس مک آلیستر و جولیان آلوارز لهستان را شکست داد.

آرژانتین در رده اول گروه C قرار گرفت و در مرحله بعدی با استرالیا بازی خواهد کرد. سرمربی سابق او امیدوار است این ستاره آرژانتینی قهرمانی را در قطر جشن بگیرد.

مائوریسیو پوچتینو به talkSPORT گفت: «اینجا می‌توانم احساس کنم که همه، اهالی فوتبال، می‌خواهند مسی جام جهانی را بالای سر ببرد. هر چیزی که مسی در فوتبال گذاشته حالا نوبت این است که فوتبال باید با دادن جام به مسی پاداش دهد. همیشه به صحبت های مردم در مورد آن و افرادی که در بازی مقابل مسی فوق العاده بودند، گوش می دهم - متوقف کردن او غیرممکن است.

این واقعاً خیلی دشوار است. او یک نابغه و بهترین بازیکن جهان است. قط می‌توانید خوش شانس باشید و سعی کنید توپ را از او پس بگیرید. فکر می‌کنم این چیز خوبی است و ببینیم که رقابت برای همه تیم چقدر سخت خواهد بود. البته برای انگلیس هم، همینطور است. چرا در فینال نباشند؟ بازی آرژانتین و انگلیس در فینال باید شگفت انگیز باشد. انگلیس نیز خوب کار می کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز