خبرگزاری کار ایران

نفر به نفر با بازیکنان آمریکا در دیدار برابر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۹۸۱

تیم ملی فوتبال آمریکا در دیدار برابر ایران با ارائه نمایشی کم نقص در نیمه اول و نمایش تدافعی در نیمه دوم موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، کریستین پولیشیچ با گلزنی مقابل تیم ملی ایران، آمریکا را از گروه B جام جهانی قطر به دور بعدی سوق داد. او نتوانست به بازی ادامه بدهد و از ابتدای نیمه دوم تعویض شد.

خوشبختانه برای تیم ملی آمریکا، خروج او از مسابقه مانع از کسب جایگاه مطمئن در دور بعدی نشد.

در حالی که بازی بدون او انجام می شد، مدافعان و هافبک‌ها بسیار خوب ظاهر شدند زیرا یونس موسی و کارتر ویکرز به مت ترنر کمک کردند تا دومین کلین شیت خود را در سومین بازی حفظ کند.

امتیاز بازیکنان آمریکا در مقابل ایران از نگاه سایت فوت‌مب را مشاهده می‌کنید:

مت ترنر: 6.5 - لحظاتی عصبی شد، اما بازیکن آرسنال باز هم کنترل محوطه خود را به خوبی در دست داشت و حتی زمانی که هیجانی به نظر می‌رسید اشتباهی تاثیرگذار نداشت.

آنتونی رابینسون: 9 - استدلالی وجود دارد که او بازیکن برتر آمریکا در مسابقات بود. او چند تکل نجات‌بخش انجام داد و در سمت چپ خط دفاعی درخشید.

تیم ریم: 8 - سریع، کسی از سرمربی آمریکا بپرسد که آیا بازیکنی که در مرحله گروهی کم بازی می‌کرد، اکنون برای سیستم او مناسب است یا خیر؟

کامرون کارتر-ویکرز: 7 - زمانی که ایالات متحده توپ را در اختیار داشت فوق العاده بود و عمدتاً در یک سوم دفاعی نیز خوب بود. به عنوان یک مدافع راست کم نقص ظاهر شد.

سرجینیو دست (تعویض در دقیقه 82): 9 - در حالی که گل پولیشیچ بهترین لحظه بازی بود و موسی چند صحنه خطرناک دیگر را ایجاد کرد، مدافعان کناری در این بازی اثرگذار بودند و نقش دست روی ارسال پاس را نمی‌توان نادیده گرفت.

تایلر آدامز: 8 - او به ندرت بازی‌های بدی با پیراهن آمریکا دارد و دلیلی وجود دارد که او بازوبند کاپیتانی را در اختیار دارد در حالی که اکثر طرفداران به طور خودکار آن را به پولیشیچ اختصاص می‌دهند.

یونس موسی: 8.5 - منصفانه است که بگوییم ایالات متحده در دو دهه، اگر نه بیشتر، به عنوان یک زوج کامل در خط هافبک مانند موسی و آدامز نداشته است. موسی بی نظیر بود.

وستون مک‌کنی (تعویض در دقیقه 65): 6.5 - هنوز هم در تلاش است تا بیشتر از یک ساعت در یک مسابقه بازی کند و می‌توانید او را برای شروع و در بقیه راه در هر بازیبه عنوان یک تعویضی در نظر داشته باشید.

تیم وآه (دقیقه 82): 7.5 - دومین تهدید بزرگ آمریکا، او موفق به گلزنی هم شد اما کمک داور با دقت زیاد آن را به درستی آفساید اعلام کرد.

جاش سارجنت (در دقیقه 75): 7 - او پس از فرود ناخوشایند روی توپ، لنگان لنگان از زمین خارج شد اما هنگام حضور در زمین عملکرد بی نقصی داشت.

کریستین پولیشیچ (تعویض بین دو نیمه): 8 - به ثمر رساندن یک گل در یک بازی جام جهانی یک راه واقعا خوب برای تثبیت وضعیت یک بازیکن در تیم ملی است. مصدومیت او نیاز به مراجعه احتیاطی به بیمارستان داشت. 

تعویضی‌ها

برندن آرونسون (تعویض بین دو نیمه): 7 

کلین آکوستا (تعویض در دقیقه 65): 6.5 

حاجی رایت (تعویض در 75 دقیقه): 6.5

واکر زیمرمن (تعویض در دقیقه 82): 8

شق مور (تعویض در دقیقه 82): 6 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز