خبرگزاری کار ایران

گروه B جام جهانی قطر

ترکیب ایران مقابل آمریکا اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۸۳۳

ترکیب بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با آمریکا اعلام شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در بازی پایانی گروه B جام جهانی قطر از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه الثمامه به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا خواهد رفت.

تیم ملی ایران در دو دیدار گذشته برابر انگلیس 6 بر دو شکست خورد و سپس با دو گل روزبه چشمی و رامین رضاییان با نتیجه دو بر صفر ولز را از پیش رو برداشت.

ترکیب ایران برای بازی با آمریکا با نظر کارلوس کی روش به شرح زیر اعلام شده است:

علیرضا بیرانوند،‌ سید مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، علی قلی زاده، احمد نورالهی، سعیدعزت الهی، سردار آزمون، مهدی طارمی

* بیرانوند در دیدار مقابل انگلیس مصدوم شد و بازی با ولز را از دست داد؛ با این وجود کارلوس کی روش تصمیم گرفت از این دروازه‌بان به جای سید حسین حسینی برابر آمریکا استفاده کند. حسینی در بازی گذشته موفق به ثبت کلین شیت شده بود.

* در خط دفاعی تغییری را شاهد نیستیم. تیم ملی در مسابقه گذشته هم با حضور پورعلی گنجی، حسینی، رضائیان و محمدی به میدان رفته بود.

* خط میانی هم مانند خط دفاعی هیچ تغییری نداشته است. عزت اللهی، نوراللهی، حاج صفی و قلی زاده مقابل ولز هم از ابتدا در ترکیب اصلی جای داشتند. نورالهی به دلیل آسیب دیدگی جزئی تعویض شده بود اما بدون مشکل برای این مسابقه آماده شده است.

* آزمون با مصدومیت از زمین خارج شد و نگرانی‌ها برای عدم حضور او برابر آمریکا شدت یافته بود اما او بار دیگر در کنار طارمی زوج خط حمله ایران خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز